ثبات نرخ خدمات آرایشگاه های مردانه در شب عید

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران با اشاره به آزاد سازی نرخ خدمات در این صنف گفت: شاهد افزایش نرخ خدمات آرایشگاه ها ی مردانه نخواهیم بود.

مصطفی گواهیT رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ با اشاره به نرخ خدمات در این صنف در شب عید گفت: نرخ خدمات آرایشگران مردانه در روزهای پایانی سال افزایش نخواهد یافت.

او افزود: از پنج ماه گذشته نرخ خدمات آرایشگران مردانه آزاد شده و هر واحد صنفی با توجه به نوع خدماتی که ارائه می‌دهد از مشتری پول دریافت می‌کند چرا که به عنوان مثال در برخی از واحدهای صنفی خدمات بیشتری به مشتری ارائه می‌شود.

گواهی با اشاره به نوع خدمات ارائه شده در آرایشگاه های مردانه گفت: در برخی از آرایشگاه های مردانه پذیرایی ویژه ای از مشتری انجام می‌شود ضمن این که به تناسب استفاده از نوع شامپو، ژل مو و سایر مواد نرخ خدمات متغیر خواهد بود.

او تاکید کرد: یک آرایشگاه مردانه در شمال شهر مشتری های خاص خود را دارد و نمی‌توان گفت که نرخ خدمات در همه مناطق تهران با هم برابر باشد.

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران گفت: در چند سال گذشته سازمان حمایت از مصرف کننده و سازمان تعزیرات مخالف آزادسازی نرخ خدمات آرایشگاه های مردانه بودند اما خوشبختانه این موضوع در سال ۹۶ اجرا شد و تاکنون نیز شکایتی از واحد صنفی نداشتیم چرا که با رقابتی شدن عرصه فعالیت مشتری حق انتخاب راحت تری دارد.

او تاکید کرد: اگرچه نرخ خدمات آزاد شده است اما اتحادیه بر عملکرد واحدهای صنفی دارای جواز کسب نظارت کامل دارد.


402

کد خبر: 912665

وب گردی

وب گردی