دکتر دهقان: موافقت بیش از 30درصدی نمایندگان مردم با طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان

طراح، طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان در تشریح جزییات بررسی این طرح در کمیسیون قضایی مجلس گفت: تاکنون 129 امضا از سوی نمایندگان مردم به ثبت رسیده است که این تعدادحدود 30 درصد نمایندگان مجلس هستند.

محمد دهقان عضو کمیسیون قضایی مجلس و طراح، طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان در تشریح جزییات بررسی این طرح در کمیسیون قضایی مجلس در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز گفت: آخرین اخبار در خصوص این موضوع باید اشاره کنم که متن طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان امروز در جریان برگزاری جلسه علنی امروز پارلمان دربین نمایندگان مردم توزیع شد و تاکنون 129 امضا از سوی نمایندگان مردم به ثبت رسیده است، که به این ترتیب تعداد امضاها از 102 امضا، به 129 امضا افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه هنوز قصد نداریم طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان را به هیئت‌رئیسه پارلمان تقدیم کنیم، گفت: با توجه به بحث‌های کارشناسی که در طراحی این طرح وجود دارد، این طرح در 15 تبصره طراحی شده است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تأکید بر اینکه در تدوین طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان از نظرات کارشناسی، نمایندگان، اساتید دانشگاه‌ها و صاحبنظران استفاده کرده‌ایم، افزود: استقبال نمایندگان مجلس از این طرح خوب بوده که امیدواریم با امضای اکثریت نمایندگان، آن را تدوین و تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس کنیم.

دهقان تاکید کرد: با توجه به حساسیت های این طرح و الزامی شدن آن در قانون و تبعیت از اصل 49 قانون اساسی امیدواریم تعداد امضا کنندگان این طرح افزایش داشته باشد تا که این موضوع به سرعت بررسی و تبدیل به قانون شود.

301

کد خبر: 912690

وب گردی

وب گردی