زابلی زاده؛  شبکه «ایران کالا» مکمل دیگر شبکه‌های صدا و سیما است

مدیر شبکه «ایران کالا» با اشاره به اینکه «ایران کالا» مکمل دیگر شبکه‌های صدا و سیما است، گفت: جذب مخاطب برای این شبکه جدید بسیار مهم است اما قرار نیست که مخاطبان سایر شبکه های پخش سیما را کاهش دهیم و به علاقه مندان «ایران کالا» اضافه کنیم.

اردشیر زابلی زاده در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره افتتاح شبکه «ایران کالا» و برنامه های آن برای جذب مخاطب، اظهار کرد: این شبکه در چهارچوب اقتصاد مقاومتی و پرداختن به تولید راه اندازی شد و هدف اصلی ما پرداختن به تولید داخلی و ملی با رویکرد تبلیغ است.

وی ادامه داد: می خواهیم در شبکه «ایران کالا» نشانه های تجاری هر شرکت داخلی خدماتی، تولیدی و دانش بنیان در حوزه های مختلف پزشکی، گردشگری، فرهنگی و اقتصادی را به مردم معرفی کنیم.

مدیر شبکه «ایران کالا» با اشاره به اینکه این شبکه به شرکت بدون برند برای داشتن نشان تجاری کمک می کند، گفت: نگاه ما حمایت از تولید و ایجاد اشتغال و تقویت تولید ملی است تا اعتماد مردم را نسبت به بازار داخلی جذب کنیم.

زابلی زاده همچنین درباره پروژهای جذب مخاطب برای شبکه «ایران کالا»، اظهار کرد: قرار است که محتوای مطالب در قالب برنامه هایی با ژانرهای متفاوت مانند نمایش، انیمیشن، مسابقه و انتقال اخبار و مطالب در حوزه های مختلف اقتصاد به مخاطب ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه شبکه «ایران کالا» مکمل دیگر شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است، یادآور شد: درست است که جذب مخاطب برای این شبکه جدید بسیار مهم است اما قرار نیست که مخاطبان سایر شبکه های پخش سیما را کاهش دهیم و به علاقه مندان «ایران کالا» اضافه کنیم.

مدیر شبکه «ایران کالا» افزود: مخاطبان ما افرادی هستند که در واقع به اطلاعات اقتصادی نیاز دارند. البته ناگفته نماند که حرفای‌مان را در قالب برنامه های متنوع و سرگرم کننده به مردم می گوییم تا به این واسطه پل ارتباطی خود با مردم را حفظ کنیم.

زابلی زاده درباره پخش تداخل پخش برنامه های شبکه «ایران کالا» با سایر شبکه های سیما، گفت: طبیعی است که زمان پخش برنامه های این شبکه با سایر برنامه های صدا و سیما تداخل داشته باشد اما سعی کردیم در این مدت برای تمام سنین برنامه های متنوعی را به افراد ارائه دهیم.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در شبکه «ایران کالا» علاوه بر معرفی برندهای مختلف تولیدات داخلی اطلاعات روزانه درخصوص سرمایه گذاری و همچنین سبد کالای روزانه را نیز به مردم می دهیم.

به گزارش ایسکانیوز، شبکه تلویزیونی ایران کالا طی 12 ماه گذشته به منظور حمایت از تولید و خدمات ایرانی، جذب حداکثری مخاطبان و دستیابی به اهداف و مأموریت‌های تعیین شده، برنامه های متنوعی در قالب های مستند، ترکیبی، پویانمایی و اطلاع رسانی تولید کرده است.

درحال حاضر برنامه‎های این شبکه به صورت 16 ساعت در روز، از ساعت 7 لغایت 23 در حال پخش بوده و علاوه‎بر دریافت برروی کانال 28 گیرنده‎های دیجیتال، از طریق ماهواره‌های بدر (فرکانس 11881، عمودی، SR 27500) و اینتل ست 902 (فرکانس 11555، افقی، SR 30000) نیز قابل دریافت است.

این شبکه در تاریخ 4 اسفندماه 1395 در مراسمی با حضور احمد شهریاری (معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صداوسیما) و اردشیر زابلی زاده (مدیریت شبکه)، پخش آزمایشی خود را آغاز کرد و اکنون پس از یک سال حمایت رسانه‌ای از تولید ملی، 12 اسفند 96 بطور رسمی افتتاح شد.

503

کد خبر: 912728

وب گردی

وب گردی