هازارد: دوستی ام با دی بروین را در طول بازی کنار می‌گذارم

ادن هازارد، هافبک منچسترسیتی مدعی شد که در تقابل حساس تیمش با منچسترسیتی، رفاقت و دوستی با کوین دی بروین را کنار گذاشته و با تمام وجود بازی خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، هازارد در طول فصل گذشته نقش مهمی در قهرمانی تیمش در لیگ برتر داشت و حالا هموطن و دوستش، دی بروین، نقشی مشابه را در قهرمانی سیتی در این فصل ایفا می‌کند. حال هازارد که در تیم ملی بلژیک با دی بروین هم تیمی است، مدعی شد که دوستی اش با ستاره بلژیکی را کنار خواهد گذاشت و در این بازی با تمام وجود ظاهر خواهد شد.

او گفت:" دی بروین فوق العاده است. او هم داخل و هم خارج زمین بازیکن بسیار باهوشی است. اعتماد به نفس بالایی دارد و در بهترین تیم لیگ برتر بازی می‌کند. وقتی در کنارش بازیکنان خوبی حضور داشته باشند، او یکی از بهترین‌های جهان است. هر بار که پا به توپ است، می‌تواند جادو کند. گل‌های زیادی به ثمر نمی‌رساند ولی می‌تواند با یک حرکت یا یک پاس تیم را به گل برساند. او بازیکن ویژه ای است.

خیلی خوشحال می‌شوم اگر کوین را قبل از بازی ببینم و سعی می‌کنم که دوستی ام را با او در طول بازی کنار بگذارم. دوست دارم با دوستانم در تونل شوخی کنم ولی وقتی داور سوت را بزند، تمرکز من روی بازی است."

606

کد خبر: 912796

وب گردی

وب گردی