آمار ضعیف دروازه بان اتلتیکو در کمپ نو

اوبلاک، دروازه بان بارسلونا آماری استثنایی تا به اینجا داشته ولی این آمار در کمپ نو( ورزشگاه اختصاصی بارسلونا) تکرار نشده است.

به گزارش ایسکانیوز، اوبلاک در دو فصل اخیر موفق شده عنوان زامورا را از آن خود کند ولی تقابل امروز برای او فرصتی خواهد بود که به یکی از دستاوردهایی که تا به حال نتوانسته به آنها برسد، دست پیدا کند. او 63 کلین شیت در 105 بازی به ثبت رسانده ولی این آمار استثنایی هیچگاه در کمپ نو رقم نخورده است. او تقریبا در تمامی استادیوم ها توانسته یک بار کلین شیت کند ولی در نوکمپ، او 9 گل دریافت کرده که با اختلاف، سخت ترین بازی برای او به حساب می‌آید و خیلی بالاتر از تیم‌های دیگر از جمله مالاگا، رئال و ویارئال که 5 گل وارد دروازه او کرده اند قرار می‌گیرد.

بدین ترتیب خیلی عجیب نیست که اوبلاک در کلین شیت کردن در کمپ نو ناکام باشد. البته او در تقابل با خیرونا که در این فصل به لیگ صعود کرده نیز نتوانسته کلین شیت کند و مقابل آلاوس نیز کلین شیتی نداشته زیرا تا به حال مقابل انها به میدان نرفته است. بدین ترتیب، اوبلاک انگیزه بسیار بالایی برای این دیدار حساس دارد و باید دید چه عملکردی خواهد داشت.

606

کد خبر: 912813

وب گردی

وب گردی