نشست صمیمانه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد با کارکنان

با توجه به روزهای پایانی سال رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد با کارکنان این واحد دانشگاهی دیدار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای نشست دکتر خان احمدزاده از نشست صمیمی ورویارویی با همکاران ابراز خرسندی کرد و از آنان خواست تا با اشتیاق در این نشست ها شرکت کرده وپیشنهادها و راه حل ها را ارائه کنند تا شاهد موفقیت هر چه بیشترواحد باشیم.

رئیس دانشگاه اظهار داشت: همه رده های سازمان برای ما مهم و در انجام امور سازمان نقش آفرین هستند. اجزاء سازمان مثل هم می مانند و کوچکترین جزء اش هم مهم است و چنانچه بخشی نخواهد همکاری کند و کار خود را به خوبی انجام ندهد، کل سازمان زیر سؤال می رود.

دکتر خان احمدزاده تسهیل کار دانشجو را وظیفه اصلی سازمان دانست و تأکید نمود: نباید دنبال راهی برای ایجاد مشکل باشیم. باید قوانین و راهکارها و فرآیند به صورتی باشد که موجب تسهیل روند کار دانشجو و سوق دادن وی به تحصیل و هموار نمودن مسیر علم اندوزی و پیشرفت دانش باشد. سازمان باید به سمت و سوی راهی برای راحت تر کردن و بدون استرس کردن مسیر تحصیل دانشجویان در چارچوب قوانین پیش رود وهمه باید خود را با این رویکرد تطبیق دهند.

در پایان نشست از همکاران بازنشسته و بازخرید با اهدای لوح و هدیه به آن عزیزان تقدیرو تشکر به عمل آمد و سال خوشی را برای همه و خانواده هایشان از درگاه ایزد منان خواستار شد.

کد خبر: 912878

وب گردی

وب گردی