دیدار و سرکشی با خانواده معظم شهدا امری مهم به شمار می آید

دیدار و سرکشی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی بیضا با خانواده سه شهید از دوران هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از مقام شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز ، در راستای منویات مقام معظم رهبری در تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران دکتر علیرضا ملایی سرپرست واحد بیضا به اتفاق ، امام جمعه شهر بیضا ، رییس بنیاد شهید بیضا و تنی چند از دانشگاهیان از خانواده معظم شهدا سرکشی و دیدار کردند .

دکتر علیرضا ملایی دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا را امری مهم خواند و گفت : « بی شک تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران که حق بزرگی بر این انقلاب و نظام اسلامی دارند بر همه ما واجب و امری مهم به شما می آید و ما باید در همه حال قدردان رشادت ها و ایثارگری های آنان باشیم .

دکتر علیرضا ملایی افزود ، آسایش و امنیت امروز ما مرهوم خون شهدا و جانفشانی های ایثارگرانی هست که در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ، خالق حماسه های بزرگ شدند .

دراین برنامه معنوی فرهنگی از خانواده های شهیدان عبدالرضا روزیطلب، علی قلی فلاحتی و یعقوب زاهدی از شهدای هشت سال دفاع مقدس با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل وتکریم شد .

به گزارش ایسکانیوز ، این برنامه با همکاری بسیج اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا، بنیاد شهید و امورایثارگران و ستاد نماز جمعه بیضا برگزارشد.

کد خبر: 912958

وب گردی

وب گردی