طارمی در تیم منتخب هفته قرارنگرفت

مهاجم ملی پوش تیم الغرافه با وجود تاثیرگذاری در برد 6 گله در برابر الریان در تیم هفته لیگ قطر جای نگرفت.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی طارمی در جریان برد 6-2 الغرافه برابر الریان حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا یکی از ستاره های درخشان زردپوشان دوحه بود چون هم گل زد، هم پنالتی گرفت هم در جریان بازی روی تمام گل های الغرافه تاثیر خود را گذاشت. عملکردی که همه طرفداران این بازیکن را امیدوار کرده بود تا شاهد حضور او در تیم منتخب هفته باشند اما این اتفاق رخ نداد.

امروز روزنامه استاد الدوحه تیم منتخب هفته قطر را معرفی کرد که نه تنها نامی از مهدی طارمی ستاره الغرافه نبود بلکه کارشناسان از این تیم سه بازیکن را به عنوان برترین های الغرافه مقابل الریان در تیم منتخب قرار دادند که تعجب برانگیز بود. همچنین تنها ایرانی حاضر در تیم منتخب هفته قطر مسعود زراعی گلر ایرانی الاصل العربی نام داشت که مثل هفته قبل توانست بالاترین نمره بین تمام دروازه بان ها را به خود اختصاص دهد.


سروش رفیعی دیگر بازیکن ایرانی بود که با توجه به بازی خود برای الخور مقابل السیلیه و پاس گل انتظار می رفت در تیم منتخب هفته قرار بگیرد که از این بازیکن هم خبری نبود.

لازم به ذکر است طارمی از زمان حضور در لیگ قطر با همکاری وسلی اسنایدر بازی های درخشانی را به نمایش گذاشته و نقش او در نتایج این تیم کاملا آشکار است.

606

کد خبر: 913039

وب گردی

وب گردی