آشوبی: شکست برابر العین تنها یک اتفاق بود/ استقلال با شفر توان هر کاری را دارد

بازیکن اسبق استقلال گفت: اولین کاری که مدیران وقت استقلال باید در دستور کار خود قرار دهند تمدید قرارداد شفر است.

فرزاد آشوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با بازی استقلال در برابر العین و اینکه آیا استقلال توان پاک کردن آن شکست سنگین را دارد، خاطرنشان کرد: شکست چند ماه پیش استقلال در برابر العین تنها یک اتفاق بود و فاصله این دو تیم در آن زمان هم این نتیجه نبود؛ ضمن اینکه استقلال با آمدن شفر کاملا متحول شده و بازی های تاکتیکی و قابل دفاعی را ارائه می دهد و امید زیادی به این تیم وجود دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند از این گروه صعود کند نیز تشریح کرد: استقلالی که این روزها می بینیم توان هر کاری را دارد و نه تنها توان صعود از این گروه بلکه توان رسیدن به مراحل بالاتر را هم دارد.

بازیکن اسبق استقلال در رابطه با فصل آینده و با توجه به اینکه پاشنه آشیل استقلال در دو فصل گذشته نتایج ضعیف ابتدای فصل بوده است و راهکار جلوگیری از این اتفاق برای سومین فصل نیز اظهار داشت: اولین کاری که مدیران وقت استقلال باید در دستور کار خود قرار دهند تمدید قرارداد شفر است. در ضمن مجموعه بازیکنان استقلال از توان قابل قبولی برخوردار هستند و گمان نمی کنم این تیم برای فصل آینده نیاز به خرید های زیادی داشته باشد و نهایتا می تواند با اضافه کردن سه تا چهار بازیکن با قدرت فصل را آغاز کند.

گفتنی است در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا فردا استقلال ایران از ساعت 18:50 میهمان العین امارات خواهد بود.

606

کد خبر: 913051

وب گردی

وب گردی