قربانی: شفر به شناخت خوبی از استقلال رسیده است/ استقلالی ها مغرور نشوند

مدافع اسبق استقلال گفت: جایی برای غرور وجود ندارد و بازیکنان استقلال باید حرفه ای باشند و با تمام وجود در بازی ها شرکت کنند.

پیروز قربانی در گفت و گوی اختصاصی با خبررنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با بازی استقلال در برابر العین گفت: استقلال شرایط ایده آلی دارد و با برد به این بازی گام گذاشته است و البته باخت سنگین فصل گذشه در برابر این تیم هم جزو اتفاقات نادر فوتبال بود و نمی توان برای درک صحیح از قدرت واقعی دوتیم به نتیجه آن بازی استناد کرد.

وی ادامه داد: شفر به خوبی شرایط تیم را درک کرده و به شناخت مناسبی در این زمینه رسیده است و نشان داده برای هر بازی برنامه دارد و با شناخت کافی به مصاف العین خواهد رفت و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد استقلال می تواند به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کند.

قربانی در رابطه با غرور احتمالی بازیکنان استقلال به دلیل پیروزی در دربی هم واکنش نشان داد و گفت: بازیکن حرفه ای به هیچ عنوان نباید دچار غرور شود و گمان نمی کنم بازیکنان استقلال هم دچار غرور شده باشند چراکه آن ها هنوز کاری برای هوادران نکرده اند و باید برای شاد کردن آن ها با تمام وجود بازی کنند.

وی در رابطه با راهکار فرار از نتایج ضعیف ابتدای فصل برای استقلال هم تشریح کرد: تمرینات پیش فصل کلید فرار از نتایج ضعیف ابتدای فصل است و مربیان باید تمام آزمون و خطاهای خود را در این تمرینات انجام دهند و لیگ را از همان هفته های ابتدایی با قدرت آغاز کنند اتفاقی که متاسفانه در دو فصل گذشته به راحتی از روی آن گذشتند و نتایج ضعیف ابتدای فصل استقلال را از جمع مدعیان دور کرد.

در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا فردا و از ساعت 18:50 استقلال ایران میهمان العین امارات خواهد بود.

606

کد خبر: 913075

وب گردی

وب گردی