مامیچ: استقلال متحول شده است

سرمربی العین پیش از دیدار با استقلال گفت:می خواهیم از فضای مثبتی که داریم استفاده کنیم تا به اهدافمان در لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

به گزارش ایسکانیوز، زوران مامیچ، سرمربی تیم فوتبال العین امارات در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: هر بازی برای العین یک مبارزه و آزمایش جدید است. می خواهیم از فضای مثبتی که داریم استفاده کنیم تا به اهدافمان در لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

وی افزود: آمادگی برای هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به شکلی که می خواستم پیش نرفت ولی العین در این بازی تنها به دنبال ۳ امتیاز بازی است تا ۴ امتیازی که در ۲ بازی اخیر از دست داده است را جبران کند.وینفرد شفر، سرمربی آلمانی از زمانی‌که هدایت استقلال را به دست گرفت، پیشرفت خوبی را در این تیم ایجاد کرد و به نظرم اکنون استقلال در بهترین حالتش به سر می‌برد.
سرمربی کروات عنوان کرد: العین با استقلال کامل متفاوتی نسبت به سال گذشته مواجه می شود. هر مسابقه‌ای ویژگی های خاص خودش را دارد و بازی های گذشته حکم گذشته را دارند. می خواهیم از فضای مثبتی که اکنون داریم نهایت استفاده را کنیم مخصوصا حضور هواداران در ورزشگاه به ما کمک زیادی خواهد کرد.باید بازی اخیر خود مقابل الوحده را فراموش کنیم چون العین به صورت کلی هیچ گاه به یک بازی فکر نمی‌کند بلکه تمرکز ما در تمام بازی ها است.از بازیکنانم خواستم که با روحیه بالا و احترام به رقیب وارد زمین بازی شوند مخصوصا اینکه استقلال در شرایط کنونی وضعیتش کاملا متفاوت از سال گذشته است و صدرنشین گروه ما در لیگ قهرمانان آسیا است.

601

کد خبر: 913176

وب گردی

وب گردی