شفر: عمر را از گذشته می‌شناسم/ هنوز تصمیمی درمورد تمدید قرارداد نگرفتم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت که برخی‌ها در داخل ایران صحبت از تمدید قرارداد او کرده‌اند، اما این اتفاق نیفتاده است.

به گزارش ایسکانیوز، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی استقلال مقابل العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به العین برگشتم. اینجا تیم و مردم خوبی دارد و من روزهای موفقی در اینجا داشتم. وقتی به سال 2009 برگردیم، باید از شیخ حسن و محمد بن طلوع تشکر کنم. خوشحالم که این تیم و برادران عبدالرحمن پیشرفت کردند.

وی اشاره‌ای به بخث تمدید قراردادش با استقلال کرد و گفت: خیلی صحبت‌ها در رسانه‌های ایران دیدم که قراردادم در پایان فصل به صورت خودکار تمدید می‌شود، اما این‌گونه نیست و این اتفاق رخ نداده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: العین تیم خوبی است و فوتبال را به خوبی بازی می‌کند. می‌دانیم برابر این تیم چه کنیم و می‌خواهیم تیم اول گروه باقی بمانیم. آماده‌سازی خوبی داشتیم و امیدوارم آنچه در تمرینات و جلسات آنالیز انجام می‌دهیم، به زمین بازی منتقل کنیم و با اعتمادبه‌نفس وارد زمین خواهیم شد.

شفر ادامه داد: ما بازی العین را در دربی کشورشان دیدیم و آنالیز کردیم. دربی اینجا خیلی خوب است، اما دربی ایران با حضور 90 هزار نفر، خیلی سخت‌تر بود و بزرگ‌تر. ما باید 90 دقیقه می‌جنگیدیم و پیروزی در این دیدار به ما اعتمادبه‌نفس داد و امیدوارم فردا با همان اعتمادبه‌نفس در زمین مسابقه حاضر شویم.

وی در خصوص تغییرات العین بعد از دوران حضورش در این تیم عنوان کرد: عمر را از گذشته می‌شناسم و خوشحالم که عملکرد او خوب بود. او 17 ساله بود که با برادرش به تیم ما آمد و راه خود را برای رسیدن به سطح اول آسیا به خوبی طی کرده است. او بازیکنی است که همیشه به حرف مربیان گوش می‌کند و از نظر ذهنی شرایط خوبی دارد. در ملاقات اولی که با شیخ داشتم، به او گفتم بازیکنان محلی برای من مهم هستند و در هر بازی باید هشت بازیکن اماراتی داخل زمین باشند، چون این برای فوتبال امارات مهم است و به همین دلیل بعداً شش بازیکن العین در تیم ملی فیکس شدند. ما در استقلال نیز این شرایط را داریم و خیلی خوب با بازیکنان کار می‌کنیم. سرور جپاروف اینجاست و به خوبی می‌داند من چه می‌گویم. من همیشه از پیشرفت بازیکنان جوان خوشحال می‌شوم و در استقلال هم موفقیت ما به خاطر کار و روحیه تیمی و تمرین سخت و حرفه‌ای و با تمرکز است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه شکست 6 بر یک استقلال برابر العین در فصل گذشته چه تأثیری در تیم او داشته، گفت: طبیعی است که مردم درباره این نتیجه صحبت کنند، اما ما تیم جدید و با ذهنیت جدیدی هستیم. فردا برای برد به زمین می‌رویم. همان‌گونه که جپاروف گفت برای این دیدار نگرانی نداریم، چون تیم خوب و آماده‌ای داریم و اگر همه با صددرصد توان تلاش کنند، شانس بالایی برای کسب برد داریم.

601

کد خبر: 913183

وب گردی

وب گردی