افتخارآفرینی تیم رباتیک دبیرستان دور دوم پسران سما لاهیجان در سطح استان

تیم رباتیک دبیرستان دور دوم سما لاهیجان موفق شد در مسابقات استانی رباتیک از بین 150 تیم شرکت کننده مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود نماید و پرچم سما لاهیجان را در سطح استان به اهتزاز در آورد.

به گزارش ایسکانیوز، در جریان این مسابقات تیم دبیرستان دور دوم سما لاهیجان متشکل از سینا نیکخوی و سید امیر حسین میرموید با سرپرستی الهیار نخعی شرکت داشتند که در مسابقات ربات جنگجو توانستند در رقابت با 150 تیم عنوان سومی این دوره از مسابقات را به دست آورند.

مهندس فلاح راد معاون دانشگاه در امور سما لاهیجان و سیاهکل این موفقیت ارزشمند را به دانش آموزان منتخب و همه دست اندرکاران دبیرستان دور دوم پسران سما لاهیجان تبریک گفت و خاطرنشان نمود: نتیجه کار تیمی و به تبع آن احساس مسوولیت مدیر توانمند مجموعه و همچنین مربیان این تیم باعث این پیروزی ارزشمند گردید که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در ادامه یادآور شد: بارومان این است که با تکیه بر خرد جمعی و کار تیمی در همه زمینه ها می توانیم بهترین بوده و در سطح شهرستان و استان حرف اول را بزنیم.

فلاح راد در ادامه گریزی به افتخارات گوناگون مدارس سما در عرصه های ورزشی، هنری، علمی و ... در طول سال تحصیلی جاری زد و یادآور شد: مدارس سما با توجه به دارا بودن مدیران مدبر، کادر کارآمد و دبیران دلسوز و مجرب ثابت نموده اند که به عنوان برند در سطح شهرستان مطرح بوده و با توجه به کیفیت بالای آموزشی و فرهنگی و همچنین افتخارآفرینی های گوناگون دانش آموزان در سطح استانی و کشوری توانسته اند اعتماد بسیاری از شهروندان را به سمت خود جلب نمایند.

وی اظهار امیدواری نمود که با تلاش مضاغف بتوانیم روز به روز شاهد موفقیت های چشمگیر دانش آموزان مان باشیم.

رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل بار دیگر از مدیران مدارس خواست از تمام توان شان در بارور نمودن استعدادها و خلاقیت دانش آموزان استفاده نمایند تا بتوانیم افرادی شایسته و موثر تحویل جامعه دهیم.

کد خبر: 913204

وب گردی

وب گردی