استانداری هرمزگان از ایجاد شهر الکترونیک در استان حمایت می کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: استانداری هرمزگان برای فراهم سازی زیرساخت های ایجاد شهر هوشمند در استان آماده هرگونه همکاری و پشتیبانی در این رابطه است.

به گزارش ایسکانیوز، علی رئوفی در نشست عملیاتی نمودن شهر الکترونیک در هرمزگان که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط استان و مدیران مرکز گسترش فناوری اطلاعات کشور ( مگفا) برگزار شد، با اشاره به اهمیت ارتباطات در عصر کنونی، عنوان کرد: با توجه به تغییر سبک زندگی در جامعه ، ضرورت کاهش مصرف انرژی ، افزایش جمعیت و شرایط اقلیمی کشور برنامه ریزی برای پیشبرد امور به صورت شهر هوشمند بیش از پیش ضروری است.

وی افزود: توسعه شهر الکترونیک با محوریت افزایش رفاه، افزایش امنیت و کاهش مصرف انرژی باید پیگیری شود.

رئوفی با اشاره به گسترش روز افزون تکنولوژی های هوشمند، بیان داشت: بسیاری از امکانات هوشمند امروزی نظیر گوشی های هوشمند و پرداخت های الکترونیکی در منزل که در حال حاضر بسیاری از افراد جامعه به واسطه گسترش تکنولوژی و ارتباطات از آن برخوردارند در 30 سال قبل برای مردم یک رویا بود و تقریباً دست یافتن به این امکانات محال بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان تصریح کرد: گسترش روز افزون فناوری های هوشمند امری است که روز به روز در حال گسترش است و بخش مهمی از زندگی افراد جامعه را فرا گرفته است.

وی گفت: دستگاه های اجرایی هرمزگان نیز باید به سمت دولت هوشمند و الکترونیک حرکت و برای رفاه حال مردم خدمات خود را در بستر شهر هوشمند تعریف کنند.

رئوفی خاطرنشان کرد: استانداری هرمزگان در فراهم ساختن زیرساخت های لازم برای ایجاد شهرالکترونیک در هرمزگان آماده هرگونه همکاری و پشتیبانی است و از این بستر باید بیش از پیش برای توسعه استان بهره برد.

902/900

کد خبر: 913228

وب گردی

وب گردی