درخشان: صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی بهترین اتفاق سال/ حضور در نفت سال ورزشی بدی برایم رقم زد

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: در این سال از لحاظ ورزشی سال خوبی برای من نبود چرا که حضور من درتیم فوتبال نفت تهران نیمه کاره پایان یافت و برنامه های من در تیم به درستی عملیاتی نشد و منجر به قطع همکاری با باشگاه نفت تهران شد.

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، درمورد وضعیت فوتبال ایران در سال 1396 گفت: در این سال فوتبال ایران دارای فراز ونشیب های بسیاری بود و یکی از اتفاقات خوب آن حضور رییس فدراسیون جهانی فوتبال ( اقای اینفانتینو) در ایران بود که منجر به ارتباط بهتر و موثر تر فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون جهانی فوتبال می شود.

وی افزود : در این سال از لحاظ ورزشی سال خوبی برای من نبود چرا که حضور من درتیم فوتبال نفت تهران نیمه کاره پایان یافت و برنامه های من در تیم به درستی عملیاتی نشد و منجر به قطع همکاری با باشگاه نفت تهران شد.

درخشان در مورد حضور تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 اظهار داشت: امیدوارم تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه موفق و سربلند عمل کند و بتواند با انجام بازی های خوب و قوی نقاط ضعف خود را برطرف کند و از گروه خود در جام جهانی فوتبال صعود کند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد حوادث دردناک در سال 96 عنوان کرد: همه حوادث بسیار تلخ و ناگوار بودند و هیچ فرقی بین حوادث سانچی ، زلزله کرماشاه و سقوط هواپیما تهران . یاسوج نیست. چرا که بسیاری از این اتفاقات غیر قابل جبران بوده و خانواده ها را داغدار می کند امیدوارم دیگر شاهد چنین رخ دادهایی در کشور نباشیم.

وی بهترین اتفاق ورزشی سال 96 افزود: صعود ایران به جام جهانی فوتبال2018 روسیه بهترین رخ داد ورزشی سال 1396 ایران بود.

درخشان در پایان تصریح کرد: سال جدید را به همه ملت ایران تبریک می گویم و امید وارم سالی پر از نشاط ، شادابی ،خیر و برکت برای همه ایرانیان باشد.

602

کد خبر: 913286

وب گردی

وب گردی