نوشته های زنده یاد ایرج افشار رونمایی می شود

آیین رونمایی از کتاب «کتابشناسی موضوعی-تاریخی از چاپکرده ها و نوشته های ایرج افشار» به مناسبت مراسم نکوداشت وی، شنبه (۱۹ اسفندماه) در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز از موسسه خانه کتاب، «کتابشناسی موضوعی-تاریخی از چاپکرده ها و نوشته های ایرج افشار؛ منتشر شده در سال های ۱۳۹۵-۱۳۲۳» تحقیق و تالیف میلاد عظیمی با همکاری موسسه خانه کتاب و کتابخانه مرکز اسناد و تامین منابع کتابخانه ای دانشگاه تهران، شنبه (۱۹ اسفندماه) رونمایی می شود.

کتاب «کتابشناسی موضوعی – تاریخی از نوشته ها و چاپکرده های ایرج افشار» بیش از سه هزار و دویست صفحه شامل کتابشناسی نوشته‌ها و مقالات ایرج افشار در فاصله میان سال های ۱۳۲۳ تا ۱۳۹۵ خورشیدی از سوی موسسه خانه کتاب منتشر شده است.

این کتاب می‌کوشد با عرضۀ فهرستی موضوعی ـ تاریخی از نوشته‌ها و چاپکرده‌های ایرج افشار به ایران‌شناسان و ایران‌شناسی کمک کند و چشم‌اندازی از گسترۀ جستجوها و پژوهش های افشار ترسیم کند تا قدر و مقدار خدمات فرهنگی او مشخص شود.

علاقمندان برای حضور در این آیین می توانند شنبه (۱۹ اسفند ماه) ساعت ۱۴:۳۰ به کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران به نشانی میدان انقلاب،خیابان انقلاب،پردیس مرکزی دانشگاه تهران مراجعه کنند.

502

کد خبر: 913290

وب گردی

وب گردی