همدانی:موفقیت شاگردان چمنیان در جام جهانی هند بسیار ارزنده بود/ تفکراتم در گسترش فولاد ناتمام ماند

پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: سال 96 با آنکه کارم در تیم گسترش فولاد نیمه تمام ماند و تفکراتم نتوانست به طور کامل در این تیم پیاده شود و منجر به قطع همکاری با این باشگاه شد.

ستار همدانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص اتفاقات برتر ورزشی سال 96 گفت: صعود تیم ملی ایران به جام جهانی فوتبال 2018 روسیه و حضور موفق شاگردان چمنیان در رده نوجوانان فوتبال جام جهانی هند بسیار خوب و موفق بوده و میتوان با برنامه ریزی مناسب و دقیق این موفقیت ها را تکرار کرد.

وی در ادامه افزود: سال 96 با آنکه کارم در تیم گسترش فولاد نیمه تمام ماند و تفکراتم نتوانست به طور کامل در این تیم پیاده شود و منجر به قطع همکاری با این باشگاه شد ، اما در مجموع سال ورزشی خوبی برای من بوده است.

پیشکسوت فوتبال استقلال در خصوص وضعیت ایران در جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ایران در گروه بسیار سختی قرار دارد و اگر موفق به صعود از گروه خود نشد چیزی را از دست نمی دهد چرا که در مقابل تیم های مطرح دنیا موفقیت رقم نخورده است و نباید سر خوردگی برای شاگردان کی روش ایجاد شود و اگر شاگردان کی روش از گروه خود صعود کنند اتفاق بسیار بزرگی رخ داده است و باید مورد تقدیر و تشکر قرار گیرند.

وی در ادامه بیان کرد: مهمترین اتفاق ورزشی ایران در سال 96 صعود شاگردان چمنیان به مرحله بالاتر جام جهانی نوجوانان جهان در هند بود و امید وارم این اتفاقات ادامه پیدا کند.

همدانی در خصوص تلخ ترین حادثه سال 96 تصریح کرد: هر 3 حادثه کشتی سانچی ،زلزله کرمانشاه ، سقوط هواپیما تهران یاسوج بسیار تلخ و ناگوار بود و دل مردم ایران را به درد آورد، امید وارم در سال 97 شاهد چنین رویداد ها و اتفاقاتی نباشیم.

وی در پایان گفت:سال نو را به همه مردم عزیزمان تبریک عرض می کنم ، امیدوارم سالی پر نشاط، شادابی برای همه خانوانده های ایرانی باشد و امیدوارم مردم ایران قدر همدیگر را بدانند و به یکدیگر محبت کنند .

602

کد خبر: 913292

وب گردی

وب گردی