پیاده‌راه 17 شهریور طرحی غیرکارشناسی و غلط بوده است

رئیس کمیته عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، گفت: ایجاد پیاده‌راه خیابان 17 شهریور طرح غیرکارشناسی، غلط و بدون پیوست‌های ترافیکی است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، محمد علیخانی در پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکرات پیش از دستور درباره پیاده‌راه 17 شهریور اظهار داشت: روز دوشنبه به و اسطه مشکلات مردم در خیابان 17 شهریور و احداث پیاده‌‌راه آئینی در این محل بازدیدی را داشتم.

وی ادامه داد: احداث پیاده‌راه 17 شهریور غیرکارشناسی، غلط و بدون پیوست‌های ترافیکی و اقتصادی بوده است و با پوشش آئینی و مذهبی به صورت گازانبری انجام شده است.

رئیس کمیته عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: در این طرح کارشناسان سازمان ترافیک و منطقه شهرداری دخالتی نداشتند و هیچ سندی را امضاء نکرده‌اند.

علیخانی افزود: این طرح تا کنون 400 میلیارد تومان هزینه داشته است و ادعای اجراکنندگان این طرح این بوده که طرح آنان باعث رونق فرهنگی در تهران شده است.

وی افزود: این طرح موجب آسیب مستقیم به هزار واحد صنفی و 10 هزار شغل شده است.

رئیس کمیته عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: با احداث پیاده‌راه 17 شهریور محله انقلابی و ارزشی را تبدیل به جولان فروشندگان مواد مخدر و فساد و فحشا کرده‌اند.

علیخانی افزود: باید هر چه سریع‌تر نسبت به حل این مشکلات اقدام شود و تأمین رضایت شهروندان انجام شود.
706

کد خبر: 913332

وب گردی

وب گردی