استانداران باید به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی کمک کنند

استاندار کرمان با اشاره به خدمات دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور گفت: استانداران باید به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی کمک کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ، رزم حسینی در پانزدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان که با حضور دکتر فرهاد رهبر برگزار شد، با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی افزود: در دولت یازدهم الگویی تحت عنوان اقتصاد مردمی را آغاز کردیم، امروز بعد از چهار سال از اجرای الگوی فوق در قلعه‌گنج و جنوب استان شاخص درصد بی‌کاری از 27 درصد به 7.4 درصد رسیده است و 25 هزار نفر از مردم این منطقه در صندوق روستا از محل واریز یارانه ­های خود عضو هستند. سبک اداری 10 ساله دولت ایران با این الگو شکسته شده است.

استاندار کرمان همچنین از فعالیت های ارزنده دانشگاه آزاد اسلامی کرمان به عنوان مسئول پروژه های اقتصاد مقاومتی در شهرستان کوهبنان تقدیر کرد.

همچنین دکتر حمدالله منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه 162 هزار و 770 نفر از واحدهای دانشگاهی این استان فارغ التحصیل شده اند، گفت: شهرهای کرمان، جیرفت، زرند و بم آموزشکده سما دارند که در 18 رشته محل دانشجو می‌پذیرند و مجموعاً هزار و 154 دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

دکتر منظری توکلی با اشاره به پروژه های عمرانی در واحد کرمان، ادامه داد: فاز اول ساها 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و چنانچه از بودجه پژوهشی امکان تجهیز داشته باشند، ایجاد درآمد خواهند کرد.

900/900

کد خبر: 913393

وب گردی

وب گردی