دیدار رئیس دانشگاه آزاد واحد لاهیجان به همراه برخی از اساتید و کارکنان با مادر بزرگوار شهید جمال اصلانی

دکتر سیروس بیدریغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با همراهی رئیس بنیاد شهید و جمعی از اساتید و کارکنان واحد با مادر بزرگوار شهید جمال اصلانی تفرشی دیدار کردند.

در این دیدار که مقارن با ولادت حضرت زهراء و روز مادر برگزار گردید، دکتر سیروس بیدریغ ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا وروز مادر اظهار داشت : حضور این جمع در اینجا جهت احترام به مادران شهید است و ضمن اینکه دانشگاه آزاد اسلامی که از برکات انقلاب اسلامی است، خود را موظف، به احترام به فرهنگ ایثار و شهادت می داند و تمامی سعی خود را جهت رسیدن به آرمانهای انقلاب ، که شهدا به خاطر آن جان گهربار خود را از دست داده اند، می داند.

مادر شهید اصلانی ضمن اظهار خوشحالی از حضور دانشگاهیان در منزل شهید ، بیان نمود :من در طول 20 سال حیات شهید بزرگوار ، کوچکترین بی احترامی از شهید ندیده ام ،پسرم تماما عشق و محبت بود . همواره در تمامی لحظه های زندگی احساس می کنم که جمال با من است و هروقت که دلم برای فرزند شهیدم تنگ می شود ، پسرم به خواب بنده می آید.

وی با اظهار اینکه ، داغ از دست دادن جوان بسیار سخت است ادامه داد : امیدوارم شما دانشگاهیان راه شهدا را ادامه دهید و از ارزشهای انقلاب و اسلام دفاع کنید.

شهید جمال اصلانی 20آبان ماه 1342 در شهر اهواز چشم به جهان گشود ، شهید بزرگوار در شهر لاهیجان بزرگ شد. ایشان در 6 آبان 1362 در عملیات والفجر 4 در منطقه دهلران به شهادت رسید .شهید بزرگوار بر طبق وصیت در شهر اهواز به خاک آرامیده شد.

کد خبر: 913437

وب گردی

وب گردی