اولین جلسه پرسش و پاسخ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با کارکنان واحد ایلام برگزار شد

به‌منظور تبادل‌نظر و مطرح‌شدن دیدگاه‌ها و خواسته‌های کارکنان واحد ایلام اولین جلسه پرسش و پاسخ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با کارکنان این دانشگاه در محل سالن اجتماعات واحد ایلام برگزار شد.

در این نشست دکتر محمد میرزایی حیدری ضمن ارائه تحلیل از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و کشور به سؤالات کارکنان واحد ایلام پاسخ داد.

نظم و انضباط کاری، تکریم ارباب‌رجوع و به ویژه دانشجویان ، صرفه جوی و استفاده بهینه از امکانات موجود، حضور به‌موقع در محل کار و مشارکت در برنامه‌های فرهنگی دانشگاه ، تلاش برای جذب دانشجو با توجه به وضعیت موجود استان و تعدد مراکز آموزش عالی ، حرکت به سمت درآمدهای غیر شهریه‌ای و مشارکت کارکنان و اساتید در این رابطه، دفاع از دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی، اطلاع‌رسانی از خدمات ماندگار دانشگاه آزاد اسلامی در سطح استان ، اشاره به بدهی بیش از 10 میلیارد تومان دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و... مهم‌ترین محورهای صحبت‌های سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در دیدار با کارکنان واحد ایلام بود.

در این نشست کارکنان واحد ایلام بدون دغدغه خاطر به طرح سؤالات ، انتظارات و خواسته‌های خود پرداخته و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام به تمام سؤالات مطرح‌شده پاسخ داد.

این نشست بیش از 2 ساعت به طول انجامید.

کد خبر: 913456

وب گردی

وب گردی