بگوویچ: برای دیدار با گرشاسبی به باشگاه پرسپولیس رفتم/ برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم/ بعید می دانم لیگ برتری شویم

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: رای بازدید از باشگاه پرسپولیس و دیدار با مسوولان به ساختمان اداری این باشگاه رفتم و دلیل خاصی نداشت.

وینگوبگوویچ در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: برای بازدید از باشگاه پرسپولیس و دیدار با مسوولان به ساختمان اداری این باشگاه رفتم و دلیل خاصی نداشت.

وی افزود: به خاطر دوستی که با گرشاسبی داشتم به باشگاه پرسپولیس رفتم و قراردیگری با سرخپوشان نداشتم و برای این تیم آرزوی موفقیت کردم.پرسپولیس برای دومین بار قهرمان می شود و این اتفاق خوبی است که در مسابقات رخ می دهد.

بگوویچ ادامه داد: بعید می دانم امسال لیگ برتری شویم و تلاش می کنیم تا در فصل جدید به اهدافی که داریم برسیم. درحال حاضر بازی به بازی جلو می رویم و هر هفته برنامه خاصی داریم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهرسیرجان اظهار داشت: بازی خیلی سختی با نفت مسجد سلیمان داریم و این تیم درحال حاضر در صدرجدول قراردارد و برای کسب هر سه امتیاز بازی به میدان می آید اما ما هم برای این بازی برنامه داریم و به راحتی امتیاز از دست نخواهیم داد.

وی عنوان کرد: ای کاش مسوولان سازمان لیگ و فدراسیون برنامه مسابقات را به شکلی اعلام می کردند که یک روز قبل از سال تحویل بازی نمی کردیم و چند روز لیگ را به تاخیر می انداختند. نمی توانم به بازیکنانم بگویم 28 اسفند به خانه هایتان بروید.

600

کد خبر: 913460

وب گردی

وب گردی