اعلام فراخوان انتخاب شعار سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران

کمیته روابط عمومی سی و یکمین ‌ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در نظر دارد شعار این دوره از نمایشگاه را از طریق فراخوان عمومی و با مشارکت فعالان حوزه فرهنگ و هنری انتخاب کند.

به گزارش ایسکانیوز از کمیته روابط عمومی سی و یکمین ‌ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، علاقه‌مندان برای ارایه پیشنهادات خود برای انتخاب شعار نمایشگاه سی و یکم می‌توانند تا تاریخ ٢٥ اسفند ماه نسبت به ارسال شعارهای پیشنهادی خود به آدرس الکترونیکی int@tibf.ir یا آدرس تلگرام salarian_farhang@ قدام کنند.

براساس این خبر، هر فرد تنها می‌تواند دو شعار پیشنهاد دهد. همچنین به پیشنهاد برتر جایزه‌ای نفیس اهدا می شود.

همچنین ثبت نام ناشران داخلی برای حضور در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از روز چهارشنبه شانزدهم اسفندماه آغاز می‌شود.

بر اساس اعلام کمیته ناشران داخلی، ثبت نام از ساعت ۹ صبح تاریخ اعلام شده آغاز می شود و در پایان روز بیست و دوم اسفندماه خاتمه خواهد یافت.

این کمیته مواردی را در مورد ثبت نام ناشران اعلام کرد که به شرح ذیل است:

١- به علت محدودیت زمان از ناشران خصوصی، دولتی و نهادها درخواست می شود در اسرع وقت اقدام به ثبت نام نمایند.

٢- در صورتیکه تعداد عناوین کتاب متقاضیان بر طبق اطلاعات خانه کتاب ( در دوره زمانی مشخص شده ) در بخش بزرگسال ٤٠ عنوان و کودک و نوجوان ٤٥ عنوان نباشد حتی در صورت ثبت نام؛ نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هیچ تعهدی در قبال تعلق غرفه به متقاضی نخواهد داشت.

براساس این خبر، پس از بررسی درخواست متقاضیان و داشتن تمامی شرایط آئین نامه اختصاص غرفه از طریق پیامک، پست الکترونیکی و سایت ثبت نام پذیرش ناشران به اطلاع آن‌ها خواهد رسید و با اعلام متراژ غرفه و پرداخت صورت حساب از طریق درگاه بانک ثبت نام ناشران قطعی خواهد شد.

502

کد خبر: 913522

وب گردی

وب گردی