اردوی‌های تیم ملی والیبال از 14 فروردین آغاز می‌شود

مربی تیم ملی والیبال گفت: تمرینات آماده سازی تیم ملی ایران از 14 فروردین ماه سال آینده آغاز می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، پیمان اکبری در حاشیه سمینار تخصصی «تاکتیک‌های پیشرفته حمله» با تدریس ایگور کولاکوویچ گفت: اردوهای تیم ملی والیبال مردان در دو گروه الف و ب از 14 فروردین ماه سال آینده برگزار می شود.

وی تصریح کرد: حدود 30 بازیکن به اردوی تیم های ملی الف و ب دعوت می شوند تا تمرینات خود را زیر نظر ایگور کولاکوویچ و دیگر اعضای کادر فنی پیگیری کنند.

مربی بین المللی والیبال ایران درباره سمینار تخصصی حمله گفت: جا دارد از کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون برای برگزاری این دوره ها تشکر کنم. به نظر من اینگونه سمینارها کارایی بهتری دارند و از دوره های مربیگری بین المللی نیز بهتر است.

وی تصرح کرد: کلاس های مربیگری بین المللی سرفصل‌های مشخص دارد و برای سال ها شاید این سرفصل ها یکسان باشند، اما در اینگونه دوره ها مطالب ارائه شده تنوع دارند و شامل موضوعات مختلفی می شوند.

اکبری ابراز امیدواری کرد که مربیان شرکت کننده در اینگونه سمینارها شرایط بهتری در آینده برای خود رقم بزنند زیرا اطلاعات بسیار خوبی و به روز در اینگونه دوره ها به دست می آورند.

وی از کمیته آموزش تقاضا کرد که برای پیشرفت بیشتر والیبال ایران از دیگر مربیان برتر جهان نیز دعوت کنند تا سمینارهای مشابه ای در ایران برگزار کنند و داده های بیشتری از بهترین مربیان جهان ارائه شود.

مربی تیم ملی والیبال ادامه داد: خیلی مناسب است که مربیان ایرانی بتوانند از افکار بهترین مربیان جهان استفاده کنند و اتقاف های که در والیبال روز جهان می افتد در تمرینات خودشان استفاده کنند.

سمینار تخصصی «تاکتیک‌های پیشرفته حمله» که از ساعت 9 صبح امروز با تدریس ایگور کولاکوویچ آغاز شده است تا ساعت 16 ادامه خواهد داشت.

پیش از این (دوم بهمن ماه سال جاری) سمینار تخصصی «تاکتیک‌های پیشرفته دفاعی» با تدریس کولاکوویچ در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شده بود.

602

کد خبر: 913537

وب گردی

وب گردی