کنعانی مقدم :  رئیس جمهور ادبیاتش را  تغییر دهد

رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب با تاکید بر اینکه مردم یکی از سرمایه های مهم اجتماعی هستند گفت: رئیس جمهور باید ادبیاتش را درباره مسائل سیاسی و اجتماعی تغییر دهد و این سرمایه اجتماعی تحت عنوان اعتماد ملت به دولت را نباید از دست دهد.

حسین کنعانی مقدم رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب درباره صحبت های اخیر رئیس جمهور که منتقدان خود را کم عقل خطاب کردند در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز گفت: یکی از خصوصیات دولت تدبیر و امید این است که دولت هم در کارها و اقداماتش تدبیر داشته باشد و هم امید ایجاد کند قطعا مردم یکی از سرمایه های مهم اجتماعی هستند و بدون مشارکت مردم کاری پیش نمی رود.

وی در ادامه افزود: به نظرم سخنان آقای روحانی بایستی کمی عاقلانه تر می بود به خاطر اینکه نباید منتقدان خودش را مخالف قلمداد کند و اگر قرار باشد که ما منتقدان خودمان را به چشم ضد انقلاب تصور کنیم این امر با فرمان مقام معظم رهبری و مشی حضرت امام که جذب حداقلی است مغایرت دارد.

حسین کنعانی درباره ادبیات آقای روحانی تصریح کرد: به نظر می رسد که رئیس جمهور باید ادبیاتش را درباره مسائل سیاسی و اجتماعی تغییر دهد و این سرمایه اجتماعی تحت عنوان اعتماد ملت به دولت را نباید از دست دهد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب تصریح کرد: اگر قرار باشد که منتقد دولت را مخالف دولت قلمداد کنیم باید بگوییم که 16میلیون مخالف دولت وجود دارد که آقای روحانی باید با اینها دست وپنجه نرم کند و این می تواند یک خطر جدی برای تداوم و بقای دولت باشد نباید سعی کند سوژه هایی را مطرح کند که بحران ایجاد کند؛ تعامل کردن با مخالفان و زنده باد مخالف یکی از اصول مردم داری و مردم سالاری است ایشان نباید این اصول را کنار بگذارد.

وی در پایان تاکید کرد: تبدیل کردن منتقدان به مخالفان عواقب خوبی برای دولت و مشارکت مردم نخواهد داشت.

304

کد خبر: 913557

وب گردی

وب گردی