حضور مسئول نهاد رهبری دانشگاه‌های آزاد استان اصفهان در برنامه درختکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد

مسئول نهاد رهبری دانشگاه‌های آزاد استان اصفهان در برنامه درختکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: اگر فعالیت‌های علمی در کنار صنعت و کشاورزی توسعه بیش از پیش داشته باشند، بازده بسیار مطلوبی برای کشور و اقتصاد خواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری در برنامه روز درختکاری دانشگاه آزاد نجف‌آباد در جمع دانشگاهیان این واحد حضور یافت و پس از غرس چند اصله درخت در این واحد در سخنانی گفت: « ارتباط و علاقه انسان به درختان و گیاهان از دوران انسان‌های اولیه آغاز ‌می‌گردد. نقش درختان در دنیای صنعتی امروز، نقشی بسیار مهم و انکارناپذیر است. کاهش آلودگی، تعدیل آب و هوا، تولید اکسیژن، ایجاد احساس آرامش و ... تنها گوشه‌ای از فواید و واقعیت‌ وجود درختان و گیاهان در زندگی پردغدغه ماست.»

حیدری تصریح کرد: « در اسلام، پیامبر گرامی ما، ائمه معصومین و بزرگان، تأکید زیادی بر درختکاری و اهمیت دادن به محیط زیست داشتند تا جایی‌که پیامبر فرمود شکستن شاخه درختان مانند شکستن بال فرشتگان است. سیره بزرگان دین، الگوی خوبی برای دانشگاهیان است که سمبل پیشرفت و توسعه هستند، اگر فعالیت‌های علمی در کنار صنعت و کشاورزی توسعه بیش از پیش داشته باشند، بازده بسیار مطلوبی برای کشور و اقتصاد خواهد داشت. امیدوارم که محیط زیست ما روز به روز از رونق بهتری برخوردار شود و به امر رسیدگی به محیط زیست بیشتر از همیشه اهمیت دهیم.»

کد خبر: 913611

وب گردی

وب گردی