ساعت 24 امشب آخرین مهلت ثبت نام در کنکور سراسری

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام مجدد برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ ساعت ۲۴ امشب چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه سال ۹۶ پایان می پذیرد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: داوطلبانی که به هر دلیلی در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۷ اقدام ننموده اند، منحصرا تا ساعت ۲۴ امشب می توانند با مطالعه ی دقیق دفترچه ی ساختمان و مندرجات اطلاعیه های روزهای اول و چهاردهم بهمن ماه ۹۶ با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و خرید کارت اعتباری نسبت به ثبت نام مجدد اقدام نمایند.

وی افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز ۴ شنبه ۱۶ اسفند ۹۶ تعداد ۳۵ هزار و ۱۹۰ نفر در مرحله ی مجدد آزمون سراسری سال ۹۷ ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش تصریح کرد: مهلت مجدد دیگری برای ثبت نام در نظر گرفته نخواهد شد و به افرادی که تمایل شرکت در آزمون سراسری سال ۹۷ دارند توصیه می شود در مهلت باقی مانده ثبت نام کنند اما افرادی که معدل آن ها تا زمان برگزاری آزمون تغییر کند یا به هر دلیلی قصد ویرایش اطلاعات خود را داشته باشند؛ در زمان پرینت کارت آزمون می توانند اطلاعات خود را تغییر و ویرایش کنند.

202

کد خبر: 913681

وب گردی

وب گردی