نگاهی به عملکرد ایرانی ها در آسیا/ سرخابی های صدرنشین و با انگیزه

شاگردان برانکو موفق شدند بیشترین امتیاز را در بین تیم های ایرانی در آسیا کسب کنند و فعلاً صدرنشین گروه خود باشند.

به گزارش ایسکانیوز، در دو روز دوشنبه و سه شنبه نمایندگان ایران به مصاف حریفان آسیایی خود رفتند تا آخرین دیدارهای دور رفت را برگزار کنند؛ تا به اینجای کار، دو تیم پایتخت عملکرد بهتری نسبت به سایر نمایندگان داشتند و هردو صدرنشین گروه های خود هستند.

در گروه اول این رقابت ها، تراکتورسازی با تنها یک امتیاز در قعر جدول حضور دارد و برای صعود، به امتیازات دور برگشت مسابقات دل بسته است. تبریزی ها این امتیاز را هم در بازی آخر مقابل الجزیره به دست آوردند و مقابل الغرافه و الاهلی شکست خوردند.

شاگردان امیر قلعه نویی در گروه دوم 6 امتیاز کسب کرده اند و باوجود ثبت میانگین 2 امتیازی در هر مسابقه، پایین تر از الدوحیل در رده دوم هستند. ذوبی ها لوکوموتیو و الوحده را بردند و در دیدار با الدوحیل علی رغم پیش افتادن از حریف، بازی را واگذار کردند.

اما پرامتیازترین نماینده ایران در گروه سوم است. شاگردان برانکو ایوانکوویچ با 6 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول گروه C هستند. سرخپوشان پایتخت نسف قارشی را با 3 گل و الوصل را با 2 گل مغلوب کردند و همچون ذوب آهن، شکستی سه گله برابر نماینده قطر را تجربه کردند تا اکنون به دلیل یک تفاضل بیشتر نسبت به ذوب آهن، بهترین تیم ایرانی لقب بگیرند.

آخرین بازی دور رفت لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب با تساوی استقلال و العین به پایان رسید و این در حالی بود که داور مالزیایی اشتباهاتی مسلم در این مسابقه داشت. استقلال با این تساوی 5 امتیازی شد و بالاتر از العین و الریان در رده نخست گروه D قرار گرفت. این صدرنشینی در حالی رقم خورده که استقلال در سخت ترین گروه قرار دارد و همچنین تاکنون بازی داخل خانه انجام نداده است.

هر 4 نماینده کشورمان شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را دارند و می توانند سرنوشت بهتری را برای خود رقم بزنند.

** برنامه دیدارهای بعدی 4 نماینده ایران:

گروه A: تراکتورسازی _ الجزیره / سه شنبه 22 اسفندماه ساعت 16:00

گروه B: الوحده _ ذوب آهن / دوشنبه 21 اسفندماه ساعت 18:30

گروه C: الوصل _ پرسپولیس / سه شنبه 22 اسفندماه ساعت 18:45

گروه D: استقلال _ العین امارات / دوشنبه 21 اسفندماه ساعت 19:00

** در ادامه نگاهی می اندازیم به جدول تیم ها:

601

کد خبر: 913684

وب گردی

وب گردی