فصلنامه «شوکران» منتشر شد

فصلنامه ادبی «شوکران» ویژه زمستان ۹۶ منتشر شده و روی پیشخوان آمد.

به گزارش ایسکانیوز براساس خبر دریافتی، پنجاه و ششمین شماره فصلنامه ادبی شوکران ویژه زمستان ۹۶ و بهار ۶۷ به تازگی منتشر شده و روی پیشخوان مطبوعات آمده است.

این شماره از شوکران ۵ بخش اصلی دارد که به ترتیب عبارت اند از سرمقاله، شعر، داستان، گفت و گو، یادداشت و گزارش. سرمقاله کوتاه به قلم پونه ندایی مدیرمسئول و سردبیر شوکران نوشته شده است.

در بخش شعر، اشعاری از نادر نادرپور، مهدی اخوان ثالث، فرهاد عابدینی، محمدحسین شهریار، سیدعلی صالحی، احمد کسیلا، منوچهر نیستانی، محمد محیط طباطبایی، صادق همایونی و... چاپ شده است. قسمت داستان هم ۳ داستان کوتاه را از ابوالقاسم فقیری، علی لقایی و سید حسن حسینی در بر می گیرد.

در بخش گفتگو هم ۴ مصاحبه با محمد حقوقی، ضیاءالدین سجادی، اوژن یونسکو و منوچهر آتشی درباره شعر و شعرشناسی، بی‌برنامگی در کتابخوانی، ژان پل سارتر و آثارش، و شاعران سطحی چاپ شده است.

جوان‌ها چه کتاب‌هایی می‌خوانند؟، ماجرای ملانصرالدین و بزش، شعارهای آدامسی، نویسنده ای که مردم کشورش را دوست نداشته باشد نویسنده نیست، عبید زاکانی متجدد! و تلویزیون آدمی را به چه روزی می‌اندازد هم عناوین مطالب چاپ شده در بخش یادداشت و گزارش این مجله در شماره مورد نظر هستند.

این مجله با ۳۲ صفحه و قیمت ۷ هزار تومان منتشر شده است.

502

کد خبر: 913727

وب گردی

وب گردی