دیدار رئیس فرهنگسرای انقلاب با سرپرست خانه کتاب

رئیس فرهنگسرای انقلاب اسلامی با سرپرست خانه کتاب دیدار و درباره برنامه های مشترک در حوزه کتاب و برگزاری جشن «بانوی فرهنگ» به گفت و گو پرداختند.

به گزارش ایسکانیوز از موسسه خانه کتاب، محمد جعفری، رئیس فرهنگسرای انقلاب اسلامی عصر سه شنبه (15 اسفند ماه) ضمن دیدار با سرپرست موسسه خانه کتاب از بخش های مختلف این مجموعه بازدید و درباره فعالیت های مشترک این دو مرکز فرهنگی به گفت و گو پرداختند.

در این دیدار، رئیس فرهنگسرای انقلاب اسلامی به تشریح برنامه های این فرهنگسرا در عرصه معرفی کتاب و فعالیت های فضای مجازی پرداخت و گفت: نشست های باشگاه کتاب در این مجموعه برگزار می شود که به نقد وبررسی تازه های ادبیات انقلاب می پردازد.

وی از برگزاری برنامه «بانوی فرهنگ» همزمان با ایام میلاد حضرت فاطمه (س) خبرداد و گفت: این برنامه 19 اسفندماه به میزبانی از بانوان نویسنده برگزار می شود و بنا دارد پس از نشستی با موضوع بررسی ادبیات زنانه ایران، جشنی برای بانوان نویسنده برگزار کند.

حسینی پور نیز در این دیدار از آمادگی موسسه خانه کتاب برای همکاری های لازم با فرهنگسرای انقلاب اسلامی در برگزاری برنامه های مرتبط با حوزه کتاب و کتابخوانی خبر داد.

502

کد خبر: 913729

وب گردی

وب گردی