استارت آپ‌ها افزایش رضایت عمومی را به همراه دارد

عضو شورای شهر تهران گفت: تجربه نشان داده به میزانی که به سمت دیجیتال کردن شهر و کشور برویم به همان میزان با کاهش هزینه روبرو خواهیم بود.

به گزارش ایسکانیوز مجید فراهانی با اشاره به نقش بزرگ استارت‌آپ‌ها در تحولات عمیق اقتصادی دهه جدید گفت: جوانان فعالی که عمدتا در بستر IT کسب و کارهای نو راه می اندازند و باعث تحول شهر و یا کشور می‌شوند اولا هزینه های استفاده از خدمات را بسیار پایین می‌آورند، ثانیا شفافیت در این خدمات لحاظ می‌شود و مسئله سوم این است که در عرصه رقابت پذیری شهروندان خدمات بهتری دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: استارت آپ‌های حمل و نقل نسبت به روش سنتی که استفاده از خودروهای عبوری بود، نرخ ها را پایین نگه داشته است و در عین حال با یک شفافیتی امنیت رفت و آمد را مدیریت می‌کند. اگر همین ویژگی را به همه حوزه‌ها تعمیم دهیم مثل ماموریت‌های شهرسازی و فرهنگی اجتماعی و چیزهایی که شهروندان امروزه با آن روبه رو هستند، متوجه می‌شویم که استارت‌آپ‌ها در بالا رفتن رضایت شهروندان بسیار کمک‌کننده است.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: بحران‌های متعددی در شهر و کشور پیش روی ما است و از این رو این روزها توجه به استارت آپ‌ها برای حل مشکلات اهمیت به سزایی دارد و باید به سوی آن حرکت کنیم.

به گفته وی، بحران‌های متعددی که در شهر و کشورمان پیش روی ما است نشان می‌دهد توجه به استارت آپ‌ها یک ضرورت برای حل مشکلات است و یکی از ضرورت های حرکت به سوی استارت آپ‌ها درخواست مکرر شهروندان از سیستم مدیریت شهری برای بالا بردن استانداردهای خدمات شهری است که راه حل آن حرکت به سوی شهر دیجیتال است.

فراهانی گفت: رویکرد اصلی شهرداری تهران در دور جدید فعالیت ها و شورای پنجم توجه و حرکت به سوی شهر هوشمند است، راهی به جز رفتن به سمت شهر هوشمند و استارت آپ‌ها نداریم و امروز باید به سمت تحول دیجیتال شهر حرکت کنیم. در این راستا معتقدم به میزانی که به سمت مشارکت مردم و نیروهای خلاق می‌رویم به همان میزان هم می‌توان مشکلات را حل کرد.

بنابراین گزارش، گفتنی است ۲۴ و ۲۵ اسفندماه بزرگترین جشنواره استخدامی کشور در راستای اقدامی برای ایجاد اشتغال برگزار می شود و طی آن الو پیک ۲۰ هزار نفر را جذب می کند.

ایسنا
706

کد خبر: 913814

وب گردی

وب گردی