بیژن بیژنی: آلبوم جدیدم سال ۹۷ منتشر می شود

خواننده موسیقی ایرانی در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از انتشار آلبوم جدید و تدارک برای برگزاری کنسرت با همراهی کامبیز روشن روان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، بیژن بیژنی در گفت و گویی ضمن اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی، اظهار کرد:چندی پیش اثر تازه ای را به آهنگسازی استاد علی اکبرپور و اشعاری از عبدالرضا رضایی آماده کردیم که این مجموعه شامل هشت تصنیف برای سازهای ایرانی و کلاسیک است که نسبت به کارهای دیگرم از موسیقی ایرانی بیشتر بهره مند شده است.
وی ادامه داد: علی اکبرپور از هنرمندان مطرح موسیقی کشورمان است که در سال های دور برای برنامه «گلها» آثار ارزشمندی را خلق کرده و فکر می کنم با توجه به حال و هوایی که ایشان برای ملودی پردازی کار جدیدمان در نظر گرفته اند می تواند با علاقه مندان موسیقی ایرانی ارتباط برقرار کند. به هر صورت این آلبوم بعد از انتشار آلبوم «حرفی دیگر» به آهنگسازی محمدجواد ضرابیان تازه ترین کار من است که امیدوارم بتواند مورد پسند دوستداران موسیقی قرار بگیرد.

این خواننده اضافه کرد:کار دیگری که می خواهم برای انتشار آماده کنم اثری به آهنگسازی کامبیز روشن روان است که هم اکنون موسیقی آن نوشته شده ولی منتظریم تا مناسب ترین گزینه برای تهیه کنندگی اثر انتخاب شود تا بر اساس آن بتوانیم کارمان را ادامه دهیم.

بیژنی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه من و روشن روان در هشت آلبوم همکاری داشتیم، تصمیم داریم شرایطی را برای اجرای زنده آثار منتخب این آلبوم ها آماده کنیم که به زودی جزییات آن اعلام می شود. این اجرای زنده متشکل از آثار منتخبی است که تاکنون با روشن روان انجام داده ام.

503

کد خبر: 913884

وب گردی

وب گردی