سهم قابل توجهی از موفقیت های ایران مرهون دانشگاه آزاد اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: امیدواریم حضور دکتر ولایتی به عنوان رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی موجب پیشرفت و تعالی این دانشگاه شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد ارومیه، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در پانزدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در واحد ارومیه با اشاره به سبقه علمی و عملی دکتر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به اینکه دکتر ولایتی مورد اعتماد مقام معظم رهبری نیز است، حضور ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی موجب عملکرد بهتر این دانشگاه می‌شود. با حضور شخصیت های علمی و فرهنگی بی نظیری که در این دانشگاه هستند، با مدیریتی برنامه ریزی شده، ضعف هایی که شاید وجود داشته باشد، رفع می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی تاکید کرد: به نظر می‌رسد با تلاش مدیران و عنایت مقام معظم رهبری به دانشگاه آزاد اسلامی، از این پس نام این دانشگاه بامسمی تر شده و دانشگاهی و اسلامی تر شدن این دانشگاه مستحکم تر شود.

دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه های درجه یک جهان ارتباط برقرار کند

استاندار آذربایجان غربی نیز در ادامه این جلسه گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کشور با بحران بزرگ جذب دانشجو روبرو شد که با تدابیر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و انتخاب اماکن بسیار مناسب برای این دانشگاه، این نگرانی در مورد آینده علمی کشور برطرف شد.

مهندس محمدمهدی شهریاری با اشاره به اولویت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: کیفیت علمی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نیز در سطح بسیار مناسبی قرار دارد و سهم قابل توجهی از موفقیت های علمی ایران اسلامی در مجامع بین المللی مرهون فعالیت های علمی این دانشگاه است.

وی اظهار داست: تصور می‌کنم کاهش تعداد دانشجویان این دانشگاه نعمتی برای افزایش سطح علمی و آموزشی این دانشگاه شود و کلاس بندی دانشگاه نیز در سطح جهانی افزایش یابد، همچنین بحرانی که دانشگاه در شرایط کنونی با آن مواجه است، زود گذر است.

وی تاکید کرد: ضروری است دانشگاه آزاد اسلامی با اتکا به آموزش های نوین و تکنولوژی های روز بتواند از تجربیات علمی دانشگاه های دیگر استفاده کند و با دانشگاه های درجه یک جهان ارتباط برقرار کند.

203

کد خبر: 913905

وب گردی

وب گردی