مربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: با توجه به روند تیم و نتایجمان به طورقطع در بازی برگشت به دنبال پیروزی مقابل بانک سرمایه و نهایتا قهرمانی لیگ برتر هستیم

محمد رضا سالک اردکانیُ در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: حمایت مسولان اردکان و جذب دو بازیکن تاثیر گذار در نیم فصل باعث روند صعودی کسب نتایجمان شد و با بازی های با برنامه توانستیم در پلی اف دو تیم قدرتمند سایپا و شهرداری تبریز را شکست دهیم و در مقابل تیم بانک سرمایه که عملاْ تیم ملی بود توانستیم با نتیجه نزدیک در تهران مغلوب شویم با حمایت تماشاگران در سالن آیت ا.... خاتمی اردکان در بازی برگشت این باخت جبران کنیم تا در نهایت به قهرمانی برسیم.

وی با اشاره این در سه فصل اخیر اکثر بازی های تیمش پنج سته یا با اختلاف نزدیک به پایان می رسید،افزود: به خاطر تمرینات خوب در دوره بدنسازی و سختکوشی بازیکنان که در تمرینات به آن ها دیکته شده بود باعث شده که در بازی ها نیز سختکوشانه تلاش کنند به طوری که در اکثر مسابقات چه بردها و چه باخت ها اختلافمان با رقیبمان نزدیک بود که نتیجه سه سال سختکوشی حضور در فینال لیگ برتر والیبال شد.

سالک اردکانی در مورد شرایط تیمش در سال آینده خاطر نشان کرد: حتی اگر هم قهرمان نشویم ، تیم مان برای فصل آینده تقویت می کنیم چون توقع مردم اردکان از تیم والیبال شهر شان بالا رفته برای تداوم موفقیت با سطح تیم مان از لحاظ زیر ساخت و نیروی انسانی بالا ببریم

بازیکن اسبق تیم ملی جوانان والیبال در مورد نقش تماشاگران اردکانی در موفقیت تیم خاتم اردکان نیز گفت: به طور قطع نقش تماشاگران و حمایتشان در مسابقات خاتم اردکان قابل انکار نیست و یکی از ارکان موفقیت تیم در کنار حمایت مسءو لان اردکان ، کادر فنی ، بازیکنان تیم خاتم اردکان بوده است به طوری در بازی رفت فینال لیگ برتر والیبال در تهران ، اکثر تماشاچیان اردکانی بودند و شور و شوق آن ها باغث شد که بتوانیم دو ست را از بانک سرمایه ببریم. یکی از عواملی برای پیروزی بازی برگشت فینال بر آن حساب کردیم ، حضور تماشاگرانمان در سالن آیت ا... خاتمی اردکان و ایجاد شور برای پیروزی تیم مان هست.

سالک اردکانی یکی از معضلات تیمش پرواز های متعدد عنوان کرد ، افزود: تیم ما برخلاف تیم های تهرانی برای حضور در شهرهای خارج از تهران مانند تبریز ، ارومیه باید دو پرواز انجام می داد که خود این موضوع بر خستگی بازیکنان ما تاثیر گذار بود ، در صورتی که تیم های استان تهران حداقل چهار سفر کمتر از ما به خارج از استانشان داشتند و برای این موضوع نیز در تمرینات برنامه ریزی کردیم که کمتر دچار نقصان شویم.

سالک علاوه بر مربیگری والیبال ، مدیر یکی از کارخانجات عظیم نساجی استان یزد نیز می باشد، در مورد مشکلات صنعت نساجی کشور نیز خاطر نشان کرد: مشکلات امروز بر دامن تمام صنایع کشور به نوسان نرخ دلار افتاده ، که نساجی نیز از این معضل در امان نمانده است ، اما مشکل اساسی در کارخانجات نساجی باعث رکورد این صنعت و افزایش هزینه های تولید شده ، وجود ماشین آلات فرسوده است که نوسازی ماشین آلات تولید به طور قطع ، این صنعت مانند گذشته یک صنعت سود آور خواهد شد.

کد خبر: 914038

وب گردی

وب گردی