مه گرفتگی در محورهای 2 استان/ترافیک در 3 محور نیمه سنگین است

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور پرداخت.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با ایسکانیوز با اشاره به آخرین وضعیت بارشی در محورهای موصلاتی گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی، محدوده های رامسر، جویبار و بابلسر در استان مازندران بارانی هستند.

وی در ادامه از مه گرفتگی در 2 استان کشور خبر داد و افزود: 3 محور رشت-انزلی ،رشت-آستارا و رشت-قزوین در استان گیلان و محدوده های ساری ، آمل ، کناره و کیاسر در استان مازندران مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است، به همین منظور لازم است رانندگان به هنگام تردد در این محورها، جانب احتیاط را رعایت کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در سه محور مواصلاتی گفت: ترافیک در محدوده مهر ویلا تا پل استاندارد باند جنوبی آزاد راه کرج - قزوین، از پل استاندارد تا مهر ویلا در باند شمالی آزادراه کرج - قزوین . از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره در باند جنوبی آزاد راه تهران - کرج نیمه سنگین است.

وی در زمینه محورهای مسدود بیان کرد : محور اولنگ- شاهرود در استان های گلستان و سمنان ،محور دیزین - شمشک در استان های البرز و تهران و محور فرعی گنجنامه- تویسرکان در استان همدان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سرهنگ رحمانی افزود:محور یاسوج - پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت بارش برف مسدود است به همین منظور رانندگان می توانند از محور جایگزین یاسوج-سمیرم-پادنا تردد کنند.همچنین محور دره شهر -پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین در استان ایلام به علت ریزش کوه مسدود شده است و رانندگان باید از مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین تردد کنند.

وی در پایان تاکید کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

701

کد خبر: 914057

وب گردی

وب گردی