کنفرانس «روز طراحی ایتالیا سال ۲۰۱۸» در موزه هنرهای معاصر

کنفرانس «روز طراحی ایتالیا سال ۲۰۱۸» روز یکشنبه ۲۰ اسفند با همکاری سفارت ایتالیا در ایران در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، کنفرانس «روز طراحی ایتالیا سال ۲۰۱۸» با عنوان «سبزتر شو، احساس بهتری کن» با حضور و سخنرانی آرش احمدی معمار و نماینده جمهوری ایران در بیست و دومین سه سالانه طراحی میلان در سال ۲۰۱۹، پائولا متاولی مدیرعامل شرکت طراحی در ایتالیا و گاتانو سلری رییس طراحی پَن در میلان، روز یکشنبه ۲۰ اسفند از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۳ با همکاری سفارت ایتالیا در ایران در سالن اجتماعات موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

در این کنفرانس، چگونگی بهبود سلامتی و تندرستی انسان ها با زیرساخت های سبز در شهر و همچنین با نشان دادن طراحی فضای سبز و گیاهی و افزایش طبیعت به فضای شهری و بررسی تکنولوژی های موجود برای زیرساخت های سبز شهری در جامعه مدرن امروزی صحبت خواهد شد.

علاقه مندان برای حضور در این کنفرانس می توانند به صورت آزاد و رایگان به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۹۵۱۹۶۵ روابط عمومی تماس حاصل کنند.

500

کد خبر: 914112

وب گردی

وب گردی