استاندار فارس چهره ماندگار بوشهر می‌شود

رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به انتخاب چهره‌های ماندگار گفت: اسماعیل تبادار استاندار فارس که منشأ خدمات زیادی در شهر بوشهر بوده به عنوان چهره ماندگار این شهر معرفی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، ابوذر دهدار امشب در نشست اعضای شهر بوشهر با گرامیداشت هفته نکوداشت بوشهر و با بیان اینکه برنامه‌های این هفته تا 18 اسفند ادامه دارد اظهار داشت: در این هفته بیش از 40 برنامه مهم و کلان فرهنگی، اجتماعی، هنری، عمرانی اجرا شد که مورد استقبال بی نظیر مردم بوشهر قرار گرفت.

وی ، درختکاری و افتتاح طرح‌های عمرانی را مورد اشاره قرار داد و افزود: پاکسازی سطح شهراز نیمه اسفندماه تا پایان سال بهطور مرتب اجرا می‌شود و شهر برای ورود به سال جدید برای شهروندان عزیز و مهمان نوروزی پاکیزه می‌شود.

رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به اینکه در هفته بوشهر در محلات مختلف با همراهی دیگر اعضا، نهال نارنج کاشته شد خاطر نشان کرد: در روزهای آینده تعداد دو هزار اصله درخت نارنج به جای کنوکارپوس که بسیاری از شهروندان از کاشت آن نااضی بودند، کاشته می‌شود.

دهدار یکی از برنامههای قابل توجه هفته نکو داشت بوشهر را برگزاری هفته فیلم بوشهر عنوان و تصریح کرد:هفته فیلم بوشهر بعد از 10 سال در شورای پنجم، برگزاری آن مصوب شدکه تاکنون استقبال بسیار خوبی از آن شد چراکه آثار فیلمسازان بوشهری نمایش داده شد.

وی به انتخاب چهره ماندگار و شهروندافتخاری پرداخت و گفت: یکی از برنامه‌های هفته نکو داشت بوشهر معرفی چهره ماندگار است که تاکنون در سال‌های قبل بیش از 25 نفر انتخاب شده‌اند و این بار بار یک بانو به‌عنوان شهروند افتخاری انتخاب شده است.

رئیس شورای شهر بوشهر از انتخاب لیلا رجبی شهروند بوشهری به عنوان شهروند افتخاری خبرداد و گفت: این ورزشکاردر طول دوران ورزشی خود افتخارات بسیاری کسب کرده که شایسته و به جا بود که وی امسال به‌عنوان شهروند افتخاری معرفی شوند.

دهدار با اشاره به انتخاب استاندار فارس به عنوان چهره ماندگار بوشهر بیان کرد: اسماعیل تبادار منشاء خدمات بسیاری برای این شهر بوده است و اکثر اعضای شهری شهر بر انتخاب وی به عنوان چهره ماندگار اذعان داشته و موافق بودند.

901

کد خبر: 914127

وب گردی

وب گردی