لیگ‌برتر واترپلو به ایستگاه پایانی رسید/ دانشگاه  آزاد اسلامی میزبان امیدیه در فینال

بازی فینال بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های کشور، فردا (شنبه) ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ به میزبانی استخر ۹ دی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز ، تیم واترپلو دانشگاه آزاد و نفت امیدیه برای برگزاری آخرین بازی لیگ‌برتر در مرحله فینال، عصر فردا (شنبه) ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ در استخر بین‌المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شیرودی به مصاف هم میروند تا تکلیف قهرمان این دوره از مسابقات نیز مشخص شود.

ابتدا دیدار رده بندی این رقابت‌ها از ساعت ۱۸:۰۰ آغاز می‌شود که دو تیم سایپا و نیروی زمینی ارتش به مصاف هم می‌روند. شاگردان "مهدی پنام‌تاش" در تیم سایپا ، فصل گذشته که بیست و ششمین دوره لیگ‌برتر واترپلو بود به عنوان نایب قهرمانی رسیده بودند و حالا باید برای کسب جایگاه سوم، تیم نیروی زمینی را شکست دهند.

اما بازی فینال به دلیل پخش زنده تلویزیونی از ساعت ۲۰:۰۰ آغاز خواهد شد. بازی رفت این دو تیم که در امیدیه برگزار شد با نتیجه ۸ بر ۸ به پایان رسید و حواشی زیادی هم به همراه داشت. حالا دانشگاهی‌ها در بازی برگشت فینال در استخر بین‌المللی ۹ دی تهران میزبان امیدیه هستند و هر یک از این دو تیم که بتوانند در این مسابقه با هر نتیجه‌ای به پیروزی برسند عنوان قهرمانی لیگ‌برتر واترپلو را کسب می‌کنند.

برنامه بازی‌ رده‌بندی و بازی برگشت فینال بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های کشور به قرار زیر است:

بازی رده‌بندی/ نیروی زمینی ارتش – سایپا (تهران – ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ – ساعت ۱۸:۰۰)
بازی برگشت فینال/ دانشگاه آزاد اسلامی – نفت امیدیه (تهران – ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ – ساعت ۲۰:۰۰ )

602

کد خبر: 914318

وب گردی

وب گردی