امشب آخرین قسمت سریال «رنج پنهان» پخش می‌شود

آخرین قسمت از مجموعه تلویزیونی «رنج پنهان» به تهیه کنندگی رضا جودی امشب 19 اسفند از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش به ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، بیژن میرباقری؛ کارگردان این سریال است که امشب با پخش قسمت بیست و سوم، پرونده این مجموعه هم بسته می‌شود.

قصه این سریال در بحبوحه سال 1353 است که با مرگ جوانی در دانشگاه آغاز می‌شود. اختناق فضای موجود و شور جوانی، یوسف را وارد بازی پیچیده‌ای می‌کند که اسلحه و خشونت را تنها راهکار عملی در پیش پای خود می بیند...

بهنام تشکر، قطب الدین صادقی، کاوه خداشناس، اتابک نادری، سمیرا حسینی، کریم امینی، فرشید زارعی فرد، علی غلامی، مهدی سقا، آزاده سدیری، سونیا اسماعیلی، علی شجاع، ساناز نیک نام، ستاره توکلی، فرهاد روشن و مهران میرزایی از بازیگران این سریال هستند.

با اتمام سریال رنج پنهان، از فردا شب 20 اسفند پخش مینی سریال هفت قسمتی سه شنبه شب به کارگردانی صادق پروین آشتیانی و تهیه کنندگی مهدی عبادی آغاز خواهد شد. درخلاصه داستان "سه شنبه شب" آمده است: چند روزی مانده به عید نوروز، بابک 40 ساله، قرار است بعد از 23 سال زندگی در کانادا برای اولین بار به ایران بیاید. همسرش مریم که چهارسال پیش در کانادا عقد کرده اند، به ایران آمده است و حالا خانواده مریم در تکاپوی استقبال از داماد خانواده اند که تا به حال او را از نزدیک ندیده اند. حال با بازگشت او، نشانه‌ها و راز‌هایی بر ملا می‌شود... .

علیرضا جلالی‌تبار، رز رضوی، بهزاد فراهانی، محمد فیلی، آشا محرابی، مهران رنجبر، ایمان صفا، علیرضا جعفری، بهروز قادری، افسانه ناصری و سیروس کهوری نژاد از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. مجموعه تلویزیونی "سه شنبه شب" هر شب به غیر از پنج شنبه ها پخش خواهد شد.

500

کد خبر: 914367

وب گردی

وب گردی