حضور پرقدرت ایران در دومین دوره رقابت های شمشیر بازی دانشجویان آسیا در مالزی

دومین دوره مسابقات شمشیر بازی دانشجویان آسه آن 2018 در حالی درشهر نیلای مالزی آغاز شده است که دانشجویان ایرانی در دو گروه زنان و مردان در روز نخست پرقدرت در مقابل رقیبان خود حاضر شدند.

به گزارش ایسکانیوز ، این مسابقات آکه در شهر نیلای در نزدیکی کوالالامپور آغاز شده شاهد حضور دانشجویان 8 کشور مختلف آسیایی در این دور از رقابت هاست.
محمد رحیم بیرقی مشاور و رییس حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان این دانشگاه در دو گروه زنان و مردان درشش تیم چهار نفره در این دور از مسابقات با سه اسلحه اپه ، فلوره و سابر شرکت کردند که در نخستین روز از رقابت ها نیز نتایج بسیار خوبی را کسب کردند.
به گفته بیرقی در پایان نخستین روز از رقابت ها تیم دانشگاه آزاد با کسب یک مدال طلا، یک نشان نقره و سه گردن آویز برنز در صدر جدول مسابقات قرار گرفت.
سرپرست تیم های دانشجویان ایرانی شرکت کننده افزود: در پایان روز نخست بازی ها ( جمعه) در بخش اپه انفرادی بانوان که 17 شمشیرباز شرکت کردند اعظم بختی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. نماینده سنگاپور مقام دوم را کسب کرد و مهسا پور رحمتی دیگر نماینده ایران از تیم دانشگاه آزاد مقام سوم را به خود اختصاص داد.
وی افزود: در بخش فلوره نیز جواد رضایی شمشیرباز گروه مردان دانشگاه آزاد مقام ارزشمند نایب قهرمانی را از آن خود کرد، علیرضا ادهمی و وحید ذولفقاری دیگر ورزشکاران شایسته ایران نیز به ترتیب مقام های سوم مشترک را کسب کردند.
دراین بخش همچنین نماینده تایلند قهرمان این دوره از مسابقات شد.
اعضای تیم مربیگری دانشجویان ایرانی شامل پیام عابدی،زهره صدر زاده، فاطمه حکم الهی و جواد رضایی طادی هستند.

602

کد خبر: 914376

وب گردی

وب گردی