لابی گری جزو سیاست های استیضاح است/ نتیجه استیضاح آخوندی در دقیقه 90 مشخص می شود

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: گفت و گو و تلاش برای کسب رای به عنوان یکی از سیاست های موجود در کشور و نیز در بحث استیضاح است اما اینکه تا چه حد در ماجرا تاثیرگذار باشد را نمی توان قضاوت کرد.

فرج الله رجبی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز به استیضاح عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی که سه شنبه هفته جاری برگزار می شود، اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نمی توان هیچ قضاوت روشنی را نسبت به استیضاح وزیر راه و نیز رای به استیضاح، ارائه داد بلکه تنها روز استیضاح، تعیین کننده نتیجه خواهد بود.

او در ادامه بیان کرد: مباحث مطرح شده از سوی استیضاح کنندگان و نیز پاسخ های ارائه شده وزیر در نتیجه استیضاح بسیار با اهمیت است.

رجبی خاطرنشان کرد: در حال حاضر استیضاح کنندگان وزیر ضمن ارائه دیدگاه های خود در مرحله ای نیستند که نسبت به اظهارات وزیر متقاعد و نیز تمکین شده باشند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر معتقد است که بیشترین تغییر و تحولات را در ناوگان حمل و نقل کشور به وجود آورده است اما استیضاح کنندگان معتقدند که در حوزه راه و شهرسازی اتفاقات مثبتی صورت نگرفته است.

او بیان کرد: در مجموع باید دید که در دقیقه 90 مذاکرات صورت گرفته توسط استیضاح کنندگان و وزیر در صحن چه تاثیری را بر نظر استیضاح کنندگان خواهد گذاشت.

رجبی افزود: طی چند وقت اخیر آخوندی برای سومین بار است که استیضاح شده اما هر بار از طریق مباحثی که مطرح کرد قادر به متقاعد کردن استیضاح کنندگان بوده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسکانیوز مبنی بر مباحث مطرح شده از سوی برخی از نمایندگان مبنی بر لابی گری های ربیعی و آخوندی در مجلس شورای اسلامی گفت: نمی توان در این مورد جواب قاطع داد اما گفت و گو و تلاش برای کسب رای به عنوان یکی از سیاست های موجود در کشور و نیز در بحث استیضاح است اما اینکه تا چه حد در ماجرا تاثیرگذار است را نمی توان قضاوت کرد.

401

کد خبر: 914381

وب گردی

وب گردی