بررسی وضعیت کیفی هوای پایتخت طی هفته گذشته/نمودار

بررسی وضعیت کیفی تهران طی هفته گذشته نشان می دهد پایتخت نشینان تنها یک روز با وضعیت ناسالم برای گروه های حساس جامعه را تجربه کردند، گفتنی است باقی روزهای هفته وضعیت هوای تهران سالم بوده است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، بررسی هوای پایتخت طی سال های گذشته نشان می دهد هر چه به فصل بهار نزدیک تر می شویم وضعیت کیفی هوا بهبود می یابد به طوری که معمولا در وضعیت سالم یا پاک قرار دارد و در برخی روزها برای گروه های حساس جامعه ناسالم می شود. هفته سوم اسفند ماه نیز از این قاعده مستثنی نبود.

شاخص کیفی هوای دیروز تهران 96 و در شرایط سالم قرار داشت، شاخص کیفی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به هشت صبح امروز 89 و در شرایط سالم قرار دارد.بر اساس این گزارش، میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون 89 ، میزان ذرات معلق کمتر از 10 میکرون 71 و میزان منواکسید کربن در هوا 17 است.

وضعیت کیفی هوای تهران طی هفته گذشته

نمودار زیر بیانگر وضعیت کیفی پایتخت طی هفته گذشته است:
از بررسی نمودار می توان دریافت هفته گذشته پایتخت نشینان تنها یک روز با وضعیت ناسالم برای گروه های حساس جانعه را تجربه کرده اند و باقی روزها هوای تهران سالم بوده است. میزان ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در روز پنجشنبه 17 اسفند ماه از حد سلامت فراتر رفت و با میزان 118 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار گرفت. وضعیت کیفی پایتخت در بازه زمانی 12 تا 18 اسفند طی سال گذشته نیز مانند سال 96 با یک روز هوای ناسالم برای گروه های حساس جامعه و 6 روز سالم بوده است.

یک ایستگاه در وضعیت بسیار ناسالم قرار دارد

نمودار زیر بیانگر شاخص آنلاین هوای تهران در نوزدهم اسفند ماه است:

بر اساس بررسی شاخص آنلاین هوای پایتخت می توان دریافت ایستگاه منطقه 21 در وضعیت بسیار ناسالم قرار دارد. همچنین 5 ایستگاه منطقه 19، منطقه 14، منطقه 22 و منطقه یک در وضعیت سالم قرار دارند. 9 ایستگاه باقی مانده در شرایط ناسالم برای گروه هاس حساس جامعه قرار دارند.

701

کد خبر: 914382

وب گردی

وب گردی