کاتب: وزارت خارجه  به سفیر انگلیس در تهران تذکر دهد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی حمله فرقه شیرازی به سفارت ایران در لندن را نقض قوانین بین المللی دانست و بیان کرد: کسانی که خودشان ادعای دموکراسی می کنند نمی شود خودشان ناقض این تفکر باشند.

غلامرضا کاتب عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دباره حمله فرقه شیرازی به سفارت ایران در لندن در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز گفت: این بداخلاقی ها و بی حرمتی هایی که نسبت به کشورهای منطقه انجام می گیرد همچنین اتفاق اخیر که نسبت به ایران انجام گرفت اینها تمامی نقض قوانین بین المللی است.

وی افزود: کسانی که خودشان ادعای دموکراسی می کنند و خود را همیشه حامی دموکراسی معرفی می کنند و اعتقاد دارند که دموکراسی باید در جامعه پیاده شود؛ نمی شود که درواقع خودشان ناقض این تفکر باشند.

کاتب اظهار کرد: آنچه که امروز تکلیف است؛ این موضوع است که ما و تمامی کشورها باید معقتد و پایبند به مواضع بین المللی باشیم و دین و تفکر انقلابی ما این است که هرگونه بی حرمتی و بی احترامی نسبت به جوامع اسلامی و انسانها قابل بخشیدن نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره واکنش وزرات خارجه ایران نسبت به این حمله بیان کرد: وزارت خارجه ایران حتما باید تذکرات جدی را درخصوص این اتفاق به سفیر انگلیس در ایران بدهد و در مقابل انگلیس باید مراعات کند که دیگر از این قبیل حوادث در کشور اتفاق نیافتد.

وی در پایان گفت: امیدواریم که کشورهای اروپایی دقت داشته باشدند و با منافقانی که دست به این حرکتهای وقیحانه می زنند برخورد کنند.

304

کد خبر: 914395

وب گردی

وب گردی