آمادگی پلیس شهرستان ایلام برای چهارشنبه آخر سال

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از آمادگی پلیس شهرستان ایلام برای چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ حمید فتاحی امروز در جمع خبرنگاران گفت: هرساله در ایام پایانی سال به ویژه چهارشنبه آخرسال متأسفانه ما شاهد مجروح شدن و نقص عضو تعدادی از هموطنان عزیزمان بخصوص کودکان به علت آتش بازی و انفجار مواد محترقه هستیم.

وی در ادامه به خطرات جبران ناپذیر بازی با مواد محترقه اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر خطرآفرینی بازی با اینگونه مواد محترقه ، آسایش و آرامش خانواده ها و محلات مسکونی نیز سلب خواهد شد.

وی افزود: شایسته است ابتدا والدین و سپس کسبه ومغازه داران در جهت فرهنگ سازی مناسب ، هم پای جامعه از تهیه ، فروش و بازی با مواد محترقه خود داری کنند.

سرهنگ فتاحی تأکید کرد: کودکان و نوجوانان هیجان و شادی را دوست دارند، لذا به خطرات و تلخی بعد از وقوع حوادث نمی اندیشند پس بزرگترها وظیفه دارند در این مواقع مدیریت داشته و آنها را از بازی های خطرناک منع کنند.

وی در پایان از همکاری صمیمانه ی مردم و بخصوص کسبه وبازاریان با پلیس قدردانی کرد و گفت: بهترین راه برای جلوگیری از خطرات جانی ومالی بازی با مواد محترقه پیشگیری به ویژه عدم فروش و مسدود کردن دسترسی بچه ها به اینگونه مواد محترقه است.

901

کد خبر: 914406

وب گردی

وب گردی