کارخانه: نمی‌گذاریم فینال با اردکان به بازی سوم کشیده شود/ ضیایی، برنامه دارد و مدیریت را به خوبی می‌فهمد

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: احمد ضیایی، برنامه دارد و مدیریت را به خوبی می فهمد و می تواند والیبال ایران را با قدرت به پیش ببرد.

مصطفی کارخانه در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد دیدار فینال لیگ برتر والیبال میان تیم های بانک سرمایه و خاتم اردکان اظهار داشت: خوشبختانه یک نیمه از بازی را بردیم و بنا داریم در نیمه دوم این دیدار هم پیروز شویم. امیدواریم که بتوانیم در اردکان نیز این تیم قدرتمند را شکست دهیم. می خواهیم در این بازی، هدفمند عمل کنیم و اجازه نمی‌دهیم کار به بازی سوم کشیده نشود و در روز چهارشنبه هفته جاری، حکم قهرمانی خود را امضا کنیم. شاگردان من بسیار خوب تمرین کردند و همه آنها برای قهرمانی می جنگند. امید به قهرمانی در تیم ما بسیار زیاد است.

وی درباره عملکرد والیبال ایران در سال 1396 گفت: سال 1396 برای والیبال ایران بسیار خوب بود. رئیس فدراسیون تغییر کرده و رئیس جدیدی از خانواده والیبال بر رأس کار آمده است. احمد ضیایی، برنامه دارد و مدیریت را به خوبی می فهمد و می تواند والیبال ایران را با قدرت به پیش ببرد. به کسب موفقیت برای والیبال در آینده نزدیک بسیار امیدوارم.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه در خصوص سطح مسابقات لیگ برتر در سال جاری تصریح کرد: سطح لیگ والیبال ایران بسیار بالا بود و شاهد لیگ پویایی بودیم، چنانکه تیم های بزرگی مثل پیکان، سایپا، شهرداری تبریز و کاله مازندران دچار چالش شدند و حالا تیم خاتم اردکان را در فینال می بینیم. این موضوع نشان دهنده لیگ قوی و با کلاسی در سطح کشور است.

کارخانه در پایان با اشاره به برخی انتقادات از عملکرد مدیران فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: امیدوارم انتقادات از جامعه والیبال و مسئولان این رشته ورزشی بر پایه انصاف باشد.

604

کد خبر: 914413

وب گردی

وب گردی