عدم تعهد بهزیستی به تجهیز شیرخوارگاه شبیر

سخنگوی مجمع خیرین کشور  با اشاره به احداث شیرخوارگاه جدید شبیر گفت: علی‌رغم اینکه مسئولان بهزیستی تعهد کرده بودند که تجهیزات موردنیاز را در این مجموعه تامین کنند اما با پیگیری‌های صورت گرفته هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

به گزارش ایسکانیوز محمدرضا کارگری دبیر و سخنگوی مجمع خیرین کشور با اشاره به تعویق افتتاح و بهره‌برداری از شیرخوارگاه شبیر در جنوب تهران اظهار کرد: این شیرخوارگاه با مبلغ بیش از 14 میلیارد تومان توسط خیرین احداث شده است.

وی تصریح کرد: طبق توافقی که با سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از قبل انجام شده بود قرار بر این بود که تجهیز این شیرخوارگاه توسط سازمان بهزیستی انجام شود اما متاسفانه علی‌رغم اتمام ساخت این شیرخوارگاه، سازمان بهزیستی اقدامی را در خصوص تجهیز این مجموعه انجام نداده است.

سخنگوی مجمع خیرین کشور با تاکید بر اینکه مجمع خیرین حامی معلولان و همچنین مجمع خیرین کشور در چندین نوبت از مسئولان بهزیستی و همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواسته است تا به تعهدات خود در خصوص تجهیز شیرخوارگاه شبیر عمل کنند، گفت: علی‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته مسئولان بهزیستی هیچ پاسخی را نداده‌اند.

کارگری افزود: نه مسئولان بهزیستی و نه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حاضر نیستند به تعهدات خود در خصوص تجهیز شیرخوارگاه شبیر عمل کنند.

وی تصریح کرد: شیرخوارگاه شبیر از چند جهت حائز اهمیت است، یکی اینکه از استانداردترین و مدرن‌ترین شیرخوارگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

تسنیم

700

کد خبر: 914414

وب گردی

وب گردی