رجبی: هندبال ایران در سال 96 به آرامش رسید/ تا پایان سال، سرمربی تیم ملی را انتخاب می‌کنیم

دبیر فدراسیون هندبال گفت: هندبال ایران در سال جاری به آرامش رسید و انتخاب محمدرضا رحیمی به عنوان رئیس جدید فدراسیون، اتفاقات خوبی را برای ما رقم زد.

محمدرضا رجبی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد وضعیت هندبال ایران در سال 1396 اظهار داشت: سال بسیار خوبی برای هندبال ایران بود و 95 درصد از برنامه های فدراسیون در این سال محقق شد. هندبال ایران در سال جاری به آرامش رسید و انتخاب محمدرضا رحیمی به عنوان رئیس جدید فدراسیون، اتفاقات خوبی را برای ما رقم زد.

وی ادامه داد: لیگ برتر هندبال دارای سطح بسیار بالایی بود و ما شاهد لیگی قوی و پویا در سراسر کشور بودیم اما هنوز با لیگ ایده آل و درجه یک فاصله داریم. در تلاش هستیم تا بتوانیم به یک لیگ ایده آل و تأثیرگذار دست پیدا کنیم.

دبیر فدراسیون هندبال در خصوص وضعیت تیم ملی هندبال بانوان برای اعزام به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا تصریح کرد: هنوز مشخص نیست که هندبال بانوان به این مسابقات اعزام می شود یا خیر، چرا که برای اعزام نیاز به مجوز کمیته ملی المپیک داریم و ما در حال رایزنی در این باره هستیم.

رجبی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال آقایان خاطرنشان کرد: چندین گزینه را مورد بررسی قرار دادیم و در حال جمع بندی هستیم و سعی داریم تا پایان سال جاری، سرمربی جدید را معرفی کنیم تا او هدایت هندبالیست های ایران در بازی های آسیایی اندونزی را بر عهده بگیرد.

وی در پایان گفت: از رؤسای هیأت های استانی نهایت تشکر را دارم که با فدراسیون هندبال بیشترین میزان تعامل را داشتند. اطمینان دارم که این تعامل به نفع هندبال ایران خواهد بود.

604

کد خبر: 914453

وب گردی

وب گردی