نخستین اکران مردمی باغ کتاب به «بدون تاریخ بدون امضا»رسید

همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر، فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» با حضور عوامل فیلم، در پردیس سینمایی باغ کتاب اکران مردمی شد.

به گزارش ایسکانیوز از پردیس سینمایی باغ کتاب، نخستین اکران مردمی پردیس سینمایی باغ کتاب همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز مادر اختصاص به آخرین اکران مردمی فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» در سال 96 در تهران داشت که که با استقبال فوق‌العاده مردمی همراه بود.

براساس این گزارش، قبل از آغاز فیلم، روزبه بمانی که تا پیش از آن به عنوان یک ترانه سرای شاخص فعالیت می‌کرد و شناخته می‌شد، در کنار مردم و طرفدارانش حضور یافت و انحصارا برای مخاطبان پردیس سینمایی باغ کتاب برای اولین بار قطعه «بدون‌ تاریخ، بدون امضاء» را با ترانه‌ای از خودش اجرا کرد که با استقبال مخاطبان همراه شد.

پیش از نمایش فیلم علی جلیلوند تهیه کننده فیلم به روی سن دعوت شد و گفت: «امشب صدای روزبه گرفته بود اما با نهایت لطفی که به من داشت قبول کرد تا برای اکران مردمی فیلم بصورت زنده و برای اولین بار قطعه ساخته شده فیلم را اجرا کند.»

جلیلوند همچنین افزود: «تاکنون تجربه اکران مردمی با اجرای زنده قطعه‌ای از موسیقی فیلم را نداشته‌ایم که این امکان برای اولین بار در پردیس سینمایی باغ کتاب فراهم شده است و اولین بار است که فیلمی با اجرای زنده موسیقی‌ اختصاصی‌اش در کنار مردم به نمایش در می‌آید.»

همچنین پس از نمایش فیلم نوید محمدزاده بلافاصله پس از پایان اجرای نمایش «اولیورتوئیست» در کنار مردم و طرفدارانش برای آخرین دیدار مردمی فیلم با مخاطبان تهرانی حضور یافت که با استقبال بسیار زیاد مردم همراه بود.

علی جلیلوند،سعید داخ، زکیه بهبهانی، روزبه بمانی و نوید محمدزاده از جمله عوامل فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» در آخرین دیدار مردمی فیلم با مخاطبان تهرانی در سال 96 و نخستین اکران مردمی پردیس سینمایی باغ کتاب تهران بودند.

پردیس سینمایی باغ کتاب همزمان با سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به عنوان سینمای هنرمندان افتتاح و پس از جشنواره فعالیت رسمی خود را با 10 سالن سینما آغاز کرد.

502

کد خبر: 914486

وب گردی

وب گردی