کسب موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در مسابقات کارون کاپ

در دومین دوره مسابقات کشوری فناوریهای نوین درصنعت آب و برق (کارون کاپ) در رشته بتن تیم های دانشجویی بتن واحد پرند موفق به کسب مقام اول و دوم در دو گرایش مختلف شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی واحد پرند، مسابقات کشوری فناوری های نوین در صنعت آب و برق (کارون کاپ) با شر کت بیش از 170 تیم برگزار شد که 35 تیم در این مسابقات در رشته بتن با یکدیگر به رقابت پرداختند که دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در گرایش EPD (سازه محافظ تخم مرغ) مقام اول و در گرایش CUBE (بتن هدفمند) مقام دوم را کسب کردند.
همچنین تیم دیگری از واحد پرند در گرایش EPD به مقام دوم رسید که با توجه به آئین نامه مسابقات، از هر دانشگاه فقط یک تیم می توانست در میان سه تیم اول باشد، به این علت از دوره مسابقات کنار رفت.
امیر امیری- الناز امیری- محمدرضا ضربی – امیر محمدی- بهزاد واحدی اعضای تیم EPD در این مسابقات بودند که دکتر مسعود ذبیحی سامانی به عنوان استاد راهنما در این تیم حضور داشت
امیر ملکی- سجاد گل تپه- امید با محبت- محمد براتلو- ابوالفضل زکریایی- میلاد حسنی اعضای تیم CUBE بودندکه استاد راهنمای این تیم کامبیز مظاهری بود.
یادآور میگردد آقایان مهدی آزاده و محمد لامعی از کارکنان پرتلاش واحد مسئولیت هماهنگی تیم ها را بر عهده داشتند.

کد خبر: 914522

وب گردی

وب گردی