نشست هیات رییسه فدراسیون بدمینتون برگزار شد

نشست هیات رییسه فدراسیون بدمینتون با حضور اعضا و ریاست محمدرضا پوریا برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، هفتمین نشست هیات رییسه فدراسیون بدمینتون در سال جاری به ریاست محمدرضا پوریا رییس این فدراسیون و با حضور اعضای هیات رییسه امروز شنبه نوزدهم اسفند ماه جاری در محل این فدراسیون برگزار شد. در این نشست پوریا از اعضای هیات رییسه به منظور همفکری، همدلی و ارایه نقطه نظرات خود در پیشبرد اهداف این فدراسیون تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: در سال جاری با تلاش و همکاری تمامی عوامل اجرایی فدراسیون توانستیم به صورت کامل تقویم سال جاری (۱۳۹۶) فدراسیون را با کیفیت بسیار مطلوبی انجام داده و به اهداف تعیین شده در بدو تصویب این تقویم در مجمع سالیانه فدراسیون که فروردین ماه سال جاری برگزار شد، دست یابیم.

پوریا افزود: مهمترین رویداد در سال ۹۶ این رشته قرار گرفتن بدمینتون ایران در گروه طلایی در سطح آسیا بود که بدمینتون ایران جزء ۱۱ فدراسیون برتر آسیا است که این یک افتخار بزرگ برای فدراسیون بدمینتون ایران محسوب می شود.

وی گفت: ایران در گروه طلایی به عنوان سرگروه است که در 10 سال گذشته فدراسیون بدمینتون جزء گروه برنز بوده و این شرایط از اهمیت بسیار بالایی برای بدمینتون ایران برخوردار است.

رییس فدراسیون بدمینتون اظهار داشت: این مهم با همکاری و تلاش تمامی همکاران و مسوولان هیاتهای بدمینتون سراسر کشور انجام پذیرفت که لازم میدانم در این نشست از تمامی آنان تشکر و قدردانی نمایم.

سپس فریبا مددی نایب رییس بانوان فدراسیون و ابوالفضل مهاجر بختیاری مشاور عالی فدراسیون گزارش کاملی از عملکرد تقویم سال جاری را به استحضار اعضای هیات رییسه رساندند.

پس از آن علی موذن دبیر فدراسیون بدمینتون گزارش کاملی از بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران که با شرکت ۱۵ تیم خارجی به همراه ملی پوشان بدمینتون در روزهای شانزدهم لغایت نوزدهم بهمن ماه سال جاری و با جوایز ۲۵ هزار دلاری در شهرستان زنجان برگزار شد را ارایه داد. پس از آن اعضای هیات رییسه نقطه نظرات خود را بیان کردند و در پایان با تصویب پیشنهادهای مطرح شده در این نشست، هفتمین و آخرین جلسه هیات رییسه فدراسیون بدمینتون در سال جاری به کار خود پایان داد.

اعضای هیات رییس فدراسیون بدمینتون متشکل از آقایان مسعود کمالوند، محمد فرجی، رسول اکبری، علی موذن، حسام عقبایی، امیر فرزانه شربیانی، مهدی ملک نیا بازرس فدراسیون، داریوش فروغی کارشناس خبره فدراسیون و فریبا مددی به همراه مرتضی مداحی رییس کمیته آموزش، ابوالفضل مهاجر بختیاری مشاور عالی ریاست فدراسیون و سیدبهادر زکی زاده رییس کمیته مربیان و حمیدرضا دائمی خزانه دار هستند.

602

کد خبر: 914527

وب گردی

وب گردی